سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اتصال ۹۶ روستا به اینترنت پرسرعت در دوماه گذشته

مدیرکل ارتباطات استان کرمان گفت: در دوماه گذشته بیش از ۱۴۴۰ میلیارد ریال صرف احداث و ارتقای سایت‌های تلفن همراه در روستا‌های استان شده است.

مدیرکل ارتباطات وفناوری اطلاعات استان کرمان گفت: در دوماه گذشته بیش از ۱۴۴۰ میلیارد ریال ازمحل اعتبارات وزارت ارتباطات صرف احداث و ارتقای سایت‌های تلفن همراه در روستا‌های استان به منظور دستیابی روستاییان به اینترنت پرسرعت شده است.

حسین ساجدی مدیرکل ارتباطات این استان با اشاره به اتصال ۹۶ روستای استان به اینترنت پرسرعت خاطرنشان کرد: با تلاش مجموعه ارتباطات وفناوری اطلاعات استان، ۵ سایت جدید ایرانسل و ارتقا تکنولوژی ۱ سایت ایرانسل به ۳G، ۴G و احداث ۱۰ سایت جدید همراه اول و با ارتقا تکنولوژی ۱۴ سایت موجود بیش از ۱۸۷۱۴نفر از روستاییان عزیز در استان به اینترنت پرسرعت دسترسی پیدا کردند.

وی افزود: با احداث‌و‌ارتقا سایت‌های موجود توسط اپراتورهای‌همراه اول وایرانسل در‌روستاهای شهرستان‌های‌ارزوئیه، بافت، بردسیر، بم، جیرفت، رابر، رفسنجان، کرمان، سیرجان، فاریاب، قلعه‌گنج، نرماشیر، منوجان، کهنوج، رودبارجنوب‌وراور۵۶۷۳خانوار به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند و این اقدام در راستای تحقق دسترسی همگانی به ارتباطات دیجیتال در مناطق کمتر توسعه یافته و محروم استان است که باعث رونق اقتصادی و تسهیل زندگی مردم خواهد شد.

سجادی تصریح کرد: عملیات احداث و ارتقا سایت‌های جدید در تمامی روستا‌های دارای مشکل استان با جدیدت و سرعت درحال اجرا است و تلاش دراین است که هیچ روستای بالای بیست خانواری در استان از امکانات اینترنت پرسرعت همراه محروم نماند.

برچسب ها: اینترنت ، ارتباطات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.