سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای پویش ملی غرق نشویم در چهارمحال و بختیاری+تصاویر

پویش ملی غرق نشویم با هدف حساس سازی جامعه و ارائه آگاهی به مردم برای به صفر رساندن غرق شدگی اجرا می‌شود که در این راستا دو هزار و ۴۰۰ نفر در چهارمحال و بختیاری از آموزش‌های آن بهره‌مند شدند.

مسعود مثنوی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به اینکه هر ساله با آغاز فصل گرما در بسیاری از مناطق استان شاهد غرق شدگی افراد هستیم پویش ملی غرق نشویم جهت رفع مخاطرات و افزایش توانمندی شهروندان در خصوص مقابله با غرق شدگی اجرا می‌شود.

وی یادآور شد: در تابستان امسال ۲۴۰۰نفردر پویش غرق نشویم شرکت کردند که هزار نفر به صورت حضوری در ۲۸ خانه هلال و هزار و ۴۰۰ نفر از آموزش‌های مجازی این جمعیت در سطح استان بهره‌مند شدند.


بیشتر بخوانید


مثنوی اظهار داشت: باید با آموزش بیشتر، حساسیت‌های لازم در خصوص خطرات و پیامد‌های شنا در مکان‌های ناامن را در مردم ایجاد کرد تا شاهد حوادث تلخ غرق شدگی نباشیم.

وی تصریح کرد: فرهنگ سازی و تقویت دانش و آگاهی مردم در راستای کاهش مخاطرات در استان از اهداف این پویش ملی است.

مثنوی خاطرنشان کرد: مربیان جمعیت هلال احمر استان با ارائه آموزش‌های همگانی با هدف کاهش قربانیان ناشی از غرق شدگی با استفاده از تبلیغات محیطی، آگاه سازی و اخطار در نقاط پرتردد، اماکن و معابر عمومی، حاشیه رودخانه ها، استخر‌ها و سد‌ها در اجرای این پویش سهیم هستند که در این خصوص ۸۰۰ نسخه در قالب بروشور، نشریه پمفلنت و پوستر جهت اطلاع رسانی و فرهنگ سازی با موضوع این پویش توزیع و آموزش داده شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.