سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۳۵ طرح عمرانی و خدماتی در دلفان افتتاح می شود

فرماندار دلفان گفت: ۳۵ طرح عمرانی، خدماتی، بهداشتی و کشاورزی همزمان با گرامیداشت هفته دولت در این شهرستان به بهره برداری می‌رسد.

  اصغر قهرمانی با اشاره به افتتاح ۳۵ طرح عمرانی، خدماتی، بهداشتی و کشاورزی شهرستان دلفان همزمان با گرامیداشت هفته دولت گفت: برای اجرای این طرح‌ها سه هزار میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

 

او، مهمترین این طرح‌ها را پست دوم ۶۳ کیلوولت برق دلفان، مدرسه ۱۲ کلاسه طالقانی، سه طرح بهداشتی و درمانی، پنج طرح کشاورزی و چهار طرح حوزه راهداری عنوان کرد و افزود: بهره برداری از ایستگاه دوم پست ۶۳ کیلوولت نقش مهمی در پایداری برق، جلوگیری از نوسانات و خاموشی برق در بخش کاکاوند خواهد داشت.

 

فرماندار دلفان ادامه داد: مدرسه ۱۲ کلاسه آیت الله طالقانی یک مدرسه هوشمند با تمام امکانات مورد نیاز از جمله سالن ورزشی و آزمایشگاه کامل است که به دانش آموزان نورآباد اهدا خواهد شد و علاوه بر این شاهد افتتاح درمانگاه تخصصی فرهنگیان دلفان خواهیم بود که از مطالبات مهم فرهنگیان منطقه است.

 

قهرمانی با بیان اینکه فعالیت بخشداری‌های میربگ و ایتیوند در سال گذشته آغاز شده و تاکنون در ساختمان‌های استیجاری فعالیت داشتند، افزود: عملیات ساخت ساختمان این دو بخشداری نیز در هفته دولت آغاز می‌شود.

 

شهرستان دلفان با ۱۷۰ هزار نفر جمعیت در شمال غربی استان لرستان قرار دارد.

برچسب ها: طرح ، لرستان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.