سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کارشناس مسائل بین‌الملل:

آتش‌بس در غزه به معنی پایان رژیم منحوس صهیونیستی است

قنادباشی گفت: صهیونیست‌ها با آتش‌بس در غزه موافق نیستند چرا که آن‌ها می‌دانند آتش‌بس احتمالی در این منطقه به معنی پایان این رژیم است.

جعفر قنادباشی کارشناس مسائل بین الملل در گفتگو با شبکه خبر  درباره اهمیت گذرگاه صلاح الدین یا فیلادلفیا و تاکید صهیونیست‌ها بری ادامه حضور نظامی در آن منطقه اظهار کرد: مرز غزه با مصر و صحرای سینا مرزی است که از آن طریق و فلسطینی ها کمک‌های مردمی که از مصری‌ها دریافت می‌کردند می‌تواننستند محاصره را بشکنند.

وی ادامه داد: ۱۸ سال است که مرز غزه محاصره است و نمی‌گذارند  غذا و دارو و هیچ کالایی به غزه برسد و اکنون صهیونیست‌ها به دنبال سخت‌تر کردن شرایط هستند و نمی‌گذارند از طریق این مرز و تونل‌ها هیچ چیزی به غزه برسد و اکنون صهیونیست‌ها می‌خواهند اطمینان پیدا کنند که اگر حیاتشان باقی ماند محاصره غزه را جدی‌تر اجرایی کنند.

قنادباشی گفت: در آخر آن‌ها با آتش‌بس موافق نیستند چرا که آتش‌بس پایان این رژیم است. صهیونیست‌ها و در این مدت نتوانستند به موفقیتی برسند.

وی افزود: مصری‌ها متاسفانه خط مبارک را ادامه می‌دهند. در دوران مبارک ده‌ها میلیارد دلار به او کمک شد که مردم مصر به سمت فلسطینیان نروند و به حمایت از صهونیسست‌ها بپردازند در زمان مبارک خیلی سعی کردند که مردم مصر ضد صهیونیست نشوند. این خط مشی از طرف نظامیان ادامه پیدا کرد و آن‌ها ماموریت دارند که نگذارند مردم مصر به حمایت از مردم غزه بپردازند. در حالی که بیش از نود درصد مردم مصر حامی فلسطینی‌ها هستند.

قنادباشی در انتها افزود: اکنون آمریکایی‌ها مخالف ادامه جنگ هستند و از انتخابات خود هم نگران هستند. مسئله‌ای که می‌تواند باعث آتش‌بس شود آن است که آمریکایی‌ها با دیپلماسی که انجام می‌دهند بتوانند کاری کنند که این حیوان درنده را کنترل و مهار کنند. 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۱
ناشناس
۱۰:۵۲ ۰۲ شهريور ۱۴۰۳
چرا حرف مفت میزنید دیگه اسرائیل چکار باید بکنه تا بگید پیروز شد؟؟؟؟ عجب رویی دارید
ناشناس
۱۰:۵۱ ۰۲ شهريور ۱۴۰۳
ببخشید۷۰سال جنگ کردک بعدش آتش بس برقرارشده چراپایان اسرائیل اعلام نشده؟؟
ناشناس
۱۰:۴۷ ۰۲ شهريور ۱۴۰۳
عجب تحلیل عجیبی!!!!!!!! بعد تکلیف این همه انسانی که شهید شدن و این همه خرابی که فقط آوار برداری آن چند سال طول می کشد چیست؟؟؟؟؟ پیروزی و شکست را باید دوباره معنی و تحلیل کرد!!!!!!!
ناشناس
۰۹:۴۶ ۰۲ شهريور ۱۴۰۳
یعنی به سلامتی قرار است این دفعه دیگر رژیم صهیونیستی، نه از طریق جنگ بلکه با آتش بس نابود شود؟