سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیروانی: نتیجه تساوی برابر تراکتور عادلانه بود

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هر ۲ تیم پرسپولیس و تراکتور زحمت کشیدند و نتیجه تساوی عادلانه بود.

افشین پیروانی مدیر تیم فوتبال پرسپولیس بعد از  تساوی تیمش برابر تیم پرسپولیس در هفته دوم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: بازی خوبی بود. هر ۲ تیم زحمت کشیدند و با این همه تماشاگر جو خوبی در ورزشگاه وجود داشت. نتیجه تساوی عادلانه بود.

او درباره اخراج سروش رفیعی گفت: اگر قرار است از طریق VAR صحنه‌ها را بررسی کنند، باید تعداد دوربین‌ها بیشتر باشد. در مجموع تصمیم با داور است، اما خواهش می‌کنم با دوربین‌های بیشتر و شرایط بهتری تصمیم بگیرند.

مدیر پرسپولیس درباره  اینکه باشگاه تراکتور به لیست بازیکنان بالای ۲۱ سال اعتراض دارد، عنوان کرد: اکنون به صورت مثال میلاد محمدی و امید عالیشاه به لیست ما اضافه می‌شوند و باید از بین بازیکنان بزرگسالان‌مان، ۲ نفر را روی سکو بفرستیم. تمام تلاش این است شرایط تیم‌های پایه و امید بهتر شود، اما می‌توانستند بهتر تصمیم‌گیری کنند. باید به لیست نفرات بزرگسال روی نیمکت اضافه شود.

پیروانی درباره  اعتراض خودش و سید جلال حسینی در صحنه اخراج سروش رفیعی، گفت: به تصمیم داور احترام می‌گذاریم، اما ان‌شاالله کارشناسان بهتر بتوانند تصمیم‌گیری کنند.

او درباره بهبود روند داوری با وجود VAR گفت: شرایط خیلی بهتر شده و داوران ما هم زحمت می‌کشند، اما ان‌شاالله در همه بازی‌ها این سیستم باشد تا حق به حقدار برسد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.