سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری سارقان حرفه‌ای سیم و کابل اداره برق قم

جانشین فرماندهی انتظامی استان قم از شناسایی و دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای سیم و کابل اداره برق و دو مالخر و کشف ۳۰ فقره سرقت در این رابطه خبر داد.

سرهنگ منوچهر نصیری اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر وقوع سرقت‌ها بویژه سرقت کابل‌های هوایی اداره برق علاوه بر ایجاد جو ناامنی و احساس نارضایتی عموم شهروندان با توجه به ایجاد نوسانات برق در جریان برق شهری،   موجب تخریب و ایراد خسارت به لوازم برقی خانگی شده  که باعث شد تا موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قم قرار گیرد. 

وی افزود: تحقیقات در خصوص این پرونده آغاز و در بررسی‌های اولیه مشخص شد سارقان ۲ نفر بوده که اعتیاد به مواد مخدر داشته و اقدام به سرقت کابل برق در سطح استان می‌کردند. 

سرهنگ نصیری ادامه داد: با تلاش شبانه روزی و بی وقفه ماموران پلیس آگاهی استان هویت ۲ نفر از سارقان شناسایی و پس از کسب هماهنگی بامقام قضایی استان طی یک عملیات غافلگیرانه متهمان دستگیر و به پلیس آگاهی استان منتقل شدند. 

جانشین فرماندهی انتظامی استان قم اضافه کرد: سارقان در بازجویی‌های فنی پلیسی، به ۳۰ فقره سرقت کابل برق در سطح استان اعتراف کردند.

وی اعلام کرد: در ادامه ماموران موفق شدند ۲  مالخر اموال مسروقه را نیز شناسایی و طی یک عملیات پلیسی دستگیر کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.