سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۵۰ هزار تن کود شیمیایی به سیستان و بلوچستان تخصیص داده شد

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به تخصیص بیش از۵۰ هزار تن کود‌های ازته، فسفاته و پتاسه به استان این شرکت آمادگی دارد کود مورد نیاز کشت پاییزه را از طریق کارگزاران در اختیار کشاورزان قرار دهد.

شریف ملاشاهی جوان مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به تخصیص بیش از۵۰ هزار تن کود‌های ازته، فسفاته و پتاسه به استان این شرکت آمادگی دارد کود مورد نیاز کشت پاییزه را از طریق کارگزاران در اختیار کشاورزان قرار دهد.

 وی افزود: سامانه توزیع کود برای کشت‌های پاییزه بر اساس الگوی کشت و نوع محصول و مقدار کود بازگشایی و تعریف شده و با توجه به زمان باقی مانده تا کشت پاییزه و بمنظور جلوگیری از ترافیک پتروشیمی‌ها در زمان تحویل کود و اتلاف وقت، مدیران جهاد کشاورزی شهرستان‌ها از هم اکنون جهت تامین کود مورد نیاز شهرستان خود و حمل به موقع آن اقدام کنند.

وی از مدیران جهاد کشاورزی شهرستان‌های سیستان وبلوچستان خواست با توجه به اینکه توزیع کود شیمیایی توسط ۷۷ کارگزاری در سطح استان انجام میشود هر چه سریعتر نسبت به معرفی کارگزاران جهت خرید این نهاده اقدام کنند.

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: مصرف این کود‌ها و تغذیه مناسب در مزارع، باعث افزایش کمی و کیفی در تولید محصول می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.