سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم آماده میزبانی از ۴۰۰ هزار زائر اربعین حسینی

مسئول قرارگاه مردمی اربعین استان قم گفت: اقدامات لازم برای ورود ۴۰۰ هزار زائر اربعین به شهر قم انجام شده است.

مهدی قربانی‌کرم،مسئول قرارگاه مردمی اربعین استان قم اظهار کرد: قرارگاه اربعین برای هشتمین سال متوالی، اقدامات لازم را برای خدمت‌رسانی در ایام اربعین حسینی و برگزاری همایش بزرگ راهپیمایی جاماندگان اربعین در شهر قم فراهم شده است.

وی افزود: بر اساس آمار‌های اعلام شده در ۵۰ نقطه از شهر قم مواکب برپا شده است که آماده خدمت‌رسانی در ایام اربعین هستند.

مسئول قرارگاه ستاد اربعین از آمادگی پذیرش ۲۰ هزار زائر در هر روز خبر داد و تصریح کرد: برنامه‌ریزی لازم برای ورود ۴۰۰ هزار زائر به شهر قم انجام شده است.

قربانی‌کرم با بیان اینکه ستاد مرکزی در امامزاده شاه جمال بوده است، تاکید کرد: با تأکیدات و مشارکت سازمان‌های مختلف شهرداری قم روند آماده‌سازی امامزاده شاه جمال مطلوب است.

وی اضافه کرد: اسکان، اطعام، امداد و خدمات‌رسانی به زائران در ستاد مرکزی امامزاده شاه جمال به صورت ۲۴ ساعته انجام می‌شود.

مسئول قرارگاه مردمی اربعین استان قم با تقدیر از شهرداری منطقه ۲ و سازمان‌های تابعه شهرداری قم، تصریح کرد: دو موکب بزرگ سیدالشهدا و امامزاده شاه جمال با حمایت و پشتیبانی همه جانبه شهرداری منطقه دو برپا شده است و تا پنجم ربیع‌الاول به زائران و مسافران شهر کریمه اهل بیت خدمت‌رسانی می‌کند.

قربانی‌کرم با اشاره به راهپیمایی جاماندگان اربعین در روز اربعین گفت: برپایی موکب در ۵۰ نقطه در بلوار پیامبر اعظم (ص) در حال انجام است و شهرداری تمام قد و همه‌جانبه پای کار است.

وی از بررسی نقاط قوت و ضعف در برگزاری مراسم اربعین سال گذشته خبر داد و افزود: با توجه به گرمای هوا، غرفه‌های توزیع آب یخ در بلوار پیامبر اعظم (ص) با مشارکت سازمان میادین شهرداری قم آماده شده است و چالشی در این خصوص نداریم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.