سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قدردانی استاندار قم از تلاش‌گران عرصه سلامت

استاندار قم با صدور پیامی به مناسبت روز پزشک از تلاش‌گران عرصه سلامت استان تقدیر و تشکر کرد.

به نقل از استانداری قم، سید محمد آقامیری در پیامی به مناسبت روز پزشک آورده است:تلاش برای نجات جان همنوع، تسکین آلام بیماران و امید و حیات بخشی به تن رنجور دردمندان، خدمتی مقدس، در نزد حق تعالی مأجور و شایسته تکریم است.

در بخش دیگری ازاین پیام آمده‌است: نام‌گذاری سالروز ولادت طبیب مسلمان شهیر و برجسته ایرانی «شیخ الرئیس ابوعلی سینا» به نام روز پزشک، فرصت ارزشمندی است تا درکنار تبیین و بازخوانی اهمیت و جایگاه رفیع علم و حرفه پرفضیلت پزشکی، به نحو شایسته‌ای از زحمات و تلاش‌های پزشکان فرهیخته کشور نیز قدردانی بعمل آید.

پیام حاکیست: بدون تردید پزشکان یکی از عناصر مهم و کلیدی نظام سلامت محسوب می‌شوند و خدمت این قشر شریف در ادوار مختلف همواره ارزشمند و حائز اهمیت حیاتی برای جامعه بوده است.

در بخش دیگری ازاین پیام آمده‌است: اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر مدافع سلامت و یاد شهید دکتر «حسین جوهری» از پزشکان شاخص مدافع سلامت استان قم، فرا رسیدن «روز پزشک» را به همه پزشکان متعهد و دلسوز شهر عُشّ آل محمد (ص) تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای همگی این عزیزان آرزوی توفیق و سربلندی در انجام موفق رسالت حرفه‌ای را دارم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.