سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم خبر داد؛

ارسال ۲۰۰۰ سطل و ۱۰ تن کیسه زباله از قم به راهپیمایی اربعین

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم گفت: به دنبال دغدغه‌های محیط زیستی، ۲۰۰۰ سطل زباله دارای بارکد به همراه ۱۰ تن کیسه زباله به طریق نجف کربلا ارسال شد.

به نقل از شهرداری قم، سیدعبدالله میرا براهیمی در نشست هماهنگی اربعین حسینی که در سالن جلسات شهرداری قم برگزار شد، اظهار کرد: در راستای رعایت مسائل زیست‌محیطی در ایام اربعین حسینی، ۱۰۰ هزار لیوان یک بار و کیسه‌های زباله تأمین و میان هیئت‌های عزاداری و ایستگاه‌های صلواتی توزیع شد.

وی افزود: با همکاری شورای هماهنگی هیئت‌های مذهبی استان قم و به منظور حمایت از محیط زیست، بنا بر سال‌های گذشته توزیع ظروف گیاهی در هیئت‌ها، موکب‌ها و ایستگاه‌های صلواتی از ابتدای ماه محرم آغاز شده است و ادامه دارد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم از توزیع کارتن پلاست و پلاستیک‌های زباله به ایستگاه‌های صلواتی در راستای رعایت نظافت شهری خبر داد و تصریح کرد: تبلیغات محیطی در راستای ارتقای سطح فرهنگ شهروندی با موضوعات رعایت نظافت شهری در سطح شهر انجام شده است.

میر ابراهیمی خاطرنشان کرد: به دنبال دغدغه‌های محیط زیستی برای راهپیمایی عظیم اربعین حسینی، ۲۰۰۰ سطل زباله دارای بارکد به همراه ۱۰ تن کیسه زباله به طریق نجف کربلا ارسال شد.

برچسب ها: شهرداری قم ، اربعین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.