سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازدید وزیر ارتباطات از مرکز تجزیه و مبادلات پست در نخستین روز کاری

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت چهاردهم در نخستین روز کاری خود، از مرکز تجزیه و مبادلات شرکت ملی پست بازدید کرد.

سید ستار هاشمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ظهر امروز، پنجشنبه، به همراه محمود لیائی معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی پست، با حضور در مرکز تجزیه و مبادلات کشور، روند اجرای فرایند‌ها و عملیات‌پستی به ویژه آماده‌سازی و ارسال گذرنامه‌های زائران اربعین را مورد بررسی قرار دادند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در این بازدید با بیان اینکه در اجرای هوشمندسازی در پست اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته، افزود: این مهم را با قدرت و قوت دنبال خواهیم کرد.

هاشمی با اشاره به اینکه شرکت‌های دانش‌بنیان در پست در قالب خرید سرویس خدمت درحال فعالیت هستند، گفت: باید شرایط را برای توسعه این همکاری‌ها بیش از پیش فراهم کنیم.

وی افزود: تا جایی که در قانون اساسی امکان برون‌سپاری خدمت وجود دارد، برای ارتقای کیفیت و کاهش هزینه‌ها و رسیدگی به معیشت کارکنان، از ظرفیت‌های بخش خصوصی و شرکت‌های دانش‌بنیان استفاده خواهیم کرد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه این بازدید با حضور در بخش‌های اجرایی، با کارکنان نیز دیدار و گفتگو کرد و گفت: رسیدگی به دغدغه‌ها، مسائل و مشکلات آنها را در دستور کار قرار داد.

هاشمی در پایان بازدید خود، در باجه مرکزی منطقه پستی جنوب غرب حضور یافت و با مشتریان و مراجعان دریافت گذرنامه گفتگو کرده و روند ارسال و تحویل گذرنامه‌ها را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.