سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمایه‌گذاری ۴۲۰ میلیارد تومانی طرح‌های هفته دولت در زرند

فرماندار زرند گفت: بیش از ۱۴۰ طرح با سرمایه‌گذاری ۴۲۰ میلیارد تومانی به مناسبت هفته دولت در شهرستان زرند افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

حسینی نژاد امروز به مناسبت هفته دولت طی نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: بیش از ۱۴۰ طرح عمرانی، اقتصادی، فرهنگی، ورزشی و ... با سرمایه‌گذاری۴۲۰ میلیارد تومانی به مناسبت هفته دولت در شهرستان زرند افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

وی افزود: طی این هفته خط دانه بندی سنگ آهن با اعتبار هزار میلیارد ریال با میزان تولید ۸۳۰ تن سنگ آهن دانه بندی و اشتغال زایی برای ۱۰۰ نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم در بخش یزدان آباد به بهربرداری می‌رسد.

فرماندار زرند بیان داشت: مجموع پروژه‌ها و اعتبارات توسعه‌ای و خدمات روستایی و عشایری، شامل: افتتاح زمین چمن مصنوعی، بتن ریزی زمین‌های ورزشی، زیرسازیو آسفالت معابر روستایی، جدول گذاری معابر روستایی، کلنگ زنی ساختمان دهیاری سرباغ، سنگ فرش و روشنایی معابر روستایی با اعتباری بالغ بر ۱ هزار و ۳۹۲ میلیارد ریال با مساحت بیش از ۲۹۵ هزار و ۹۸۵ مترمربع افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.

وی تصریح کرد: همچنین طی این هفته طرح هایی در مجموعه راه و شهرسازی و راهسازی، شهرداری‌ها، توزیع برق، گاز، آب و فاضلاب و جهاد کشاورزی با اعتبار ۲ هزار و ۲۰۳ میلیارد ریال افتتاح و مورد بهربرداری قرار می‌گیرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.