سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خسارت میلیاردی انفجار گاز به یک واحد مسکونی در زرند

رئیس آتش نشانی زرند با اشاره به اینکه انفجار گاز خسارت میلیاردی به یک واحد مسکونی در زرند وارد کرد، گفت: یک نفر در پی این حادثه مصدوم شد.

مرتضی بخشی با اعلام اینکه حوالی ساعت ۱۶ و ۶دقیقه عصر امروز گزارشی مبنی بر یک انفجار گاز در خیابان علامه به  سازمان آتش نشانی زرند اعلام شد، گفت: به محض دریافت این گزارش تیم‌های ارزیابی و امدادونجات به محل اعزام شدند و اقدام به ایمن سازی محل کردند.

وی با اعلام اینکه متاسفانه رعایت نکردن نکات ایمنی در نصب شیلنگ گاز پکیج علت این حادثه می‌باشد، افزود: استفاده از نوار چسب برق برای محکم کردن این لوله و  نبود بست مناسب باعث خارج شدن شیلنگ از محل خود و نشست گاز شده است که به محض متصل شدن برق انفجار رخ داد و خسارت بسیار سنگینی بر جای گذاشته است.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری به حجم بالای این انفجار اشاره و تصریح کرد: متاسفانه سقف این خانه، نور گیر، کلیه لوازم خانه، درها و سایر قسمت‌های خانه تخریب و این واحد مسکونی ۳۰۰ متر مربعی غیرقابل سکونت شده است. 

وی با اشاره به اینکه انفجار گاز به حدی بود که شیشه‌های ۶ واحد مسکونی همجوار فرو ریخت و رعب و وحشت همسایگان را در پی داشت، بیان داشت: مصدوم ۳۰ ساله این حادثه به علت شدت جراحات وارده به بیمارستان کرمان منتقل شد‌. 

 بخشی از شهروندان خواست در هنگام نصب وسایل گاز سوز از امکانات استاندار استفاده کرده و تا حد امکان از کارشناسان ایمنی در زمینه نصب وسایل گاز سوز استفاده کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.