سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خدمات دانشگاه علوم پزشکی کرمان در مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین

دانشگاه علوم پزشکی کرمان، در مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین خدمات خود را در ۳ حوزه اورژانس پیش بیمارستانی، بهداشت و درمان ارائه خواهد کرد. 

سید محمد صابری، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمان و دبیر کمیته خدمات بهداشتی و درمانی ستاد اربعین استان کرمان گفت: دانشگاه علوم پزشکی کرمان، روز یکشنبه (۴ شهریور ماه) در مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی (ع) در مسیر کرمان - جوپار و شهر جوپار خدمات خود را در ۳ حوزه اورژانس پیش بیمارستانی، بهداشت و درمان ارائه خواهد کرد. 

وی افزود: با هدف ارائه تسهیلات و خدمات فوریت‌های پزشکی به زائران و شرکت کنندگان در مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی (ع)، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۷ دستگاه آمبولانس در مسیر پیاده‌روی کرمان به جوپار و همچنین شهر جوپار مستقر خواهند شد. 

 دبیر کمیته خدمات بهداشتی و درمانی ستاد اربعین استان کرمان همچنین از استقرار یک پست درمان اضطراری متشکل از پزشکان و پرستاران در شهر جوپار به منظور ارائه خدمات درمانی به زائران خبر داد.

وی با اشاره به فعالیت مرکز خدمات جامع سلامت شهر جوپار در روز اربعین، از برنامه ریزی و سازماندهی چندین تیم بازرسی بهداشتی با هدف نظارت بر نحوه طبخ و توزیع مواد خوراکی و آشامیدنی در مسیر حرکت زائران اربعین حسینی خبر داد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.