سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سیدعمار حکیم تشکیل دولت را به پزشکیان تبریک گفت

سید عمار حکیم رهبر جریان حکمت ملی عراق در پیامی، تشکیل دولت جدید را به مسعود پزشکیان، رئیس جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.

دفتر رسانه‌ای جریان حکمت ملی عراق اعلام کرد، «سید عمار حکیم» روز پنچشنبه در پیام تبریک خود به مسعود پزشکیان، نوشت: خرسندی خود نسبت به اعلام تشکیل دولت محترم شما و کسب رای اعتماد همه اعضای کابینه از مجلس شورای اسلامی را ابراز می‌کنیم.

در پیام رهبر جریان حکمت ملی عراق، آمده است: رویکرد دولت ایران نشان‌دهنده درک صحیح از مرحله کنونی و تلاش برای جلوگیری از تنش در منطقه است.

حکیم در ادامه یادآورشد: این کابینه، نشان‌دهنده وفاق ملی و بیان‌کننده پاسخی پیشرفته به حقوق و شرایط این مرحله و ادارک عمیق خطرات آن و جمع میان واقعیت و حکمت سیاسی در تعامل با نیاز‌های این مرحله و در راس آن جلوگیری از تنش فزاینده در منطقه است.

وی، تصریح کرد که به رویکرد و گرایش‌های جناب عالی اطمینان و اعتماد داریم.

عمار حکیم در بخش دیگر پیام تبریک خود به رئیس جمهور اسلامی ایران تاکید کرد که برای شما، موفقیت و برای همکاری دو کشور همسایه، پیشرفتی بیشتر در چارچوب اولویت‌های مشترک به ویژه اقتصادی با تکیه بر پیوند‌های فرهنگی، تاریخی و جغرافیایی که یکی از بارزترین پایه‌های انسجام در ساختن آینده‌ای بهتر برای دو ملت برادر است، آرزو می‌کنیم.

محمد شیاع السودانی، نخست وزیر عراق نیز روز گذشته در پیام تبریک خود به رئیس جمهوری اسلامی ایران بر اهمیت روابط متمایز دوجانبه ایران و عراق و ادامه همکاری‌های مشترک به نفع مردم دوکشور تاکید کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.