سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رفع تصرف و تخریب ساخت‌وسازهای غیر مجاز در ۵ هکتار از اراضی دولتی شهر کرمان

معاون دادستان کرمان از رفع تصرف و تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در ۵ هکتار از اراضی دولتی به ارزش بیش‌ از ۶٠٠ میلیارد ریال در شهر کرمان خبر داد.

محمد ضیاءالدینی از باز پس‌گیری و رفع تصرف و تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در ۵ هکتار اراضی دولتی متعلق به اداره آموزش و پرورش واقع در خیابان سرآسیاب و اراضی شهرداری کرمان واقع در شهرک جواد الائمه به ارزش بیش از ۶٠٠ میلیارد ریال خبر داد. 

 وی  بیان کرد: با هدف صیانت از حقوق عامه و اجرای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و در جهت مبارزه با تصرفات اراضی دولتی و زمین‌خواری، اقدامات و تدابیر خاصی در دادستانی استانی اندیشده شده تا با اشخاصی که بدون مجوز قانونی اقدام به تصرف، تخریب و تجاوز به اراضی دولتی و ملی و منابع طبیعی کنند با قاطعیت برخورد شود.

این مقام قضائی بیان کرد: در حوزه موضوعات مرتبط با تصرفات غیرقانونی اراضی و تغییر کاربری‌های غیرمجاز باید دستگاه‌های مسئول را مکلف گردانیم که در وهله نخست نسبت به پیشگیری از وقوع تخلف در این حوزه اهتمام ورزند و در همان بدو امر، اجازه تصرف غیرقانونی را ندهند و  افراد در صورت هر گونه زیاده‌خواهی و دست‌اندازی به اراضی ملی و دولتی، با برخورد قاطع دستگاه قضایی مواجه خواهند شد. 

معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان تصریح  کرد: با هدف  پیشگیری از وقوع جرم، مردم نیز می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک به تصرف تعدی به اراضی ملی، فورا مراتب را برای پیشگیری و برخورد‌های قاطعانه و قانونی به دادستانی اطلاع دهند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.