سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خستگی و خواب آلودگی مهمترین عامل تصادفات و واژگونی خودروها

رئیس پلیس راهنمايی و رانندگی استان خوزستان گفت: در چند روز اخیر متاسفانه تعدادی تصادف در محورهای استان داشتیم که خستگی و خواب آلودگی رانندگان عامل اصلی این تصادفات یا واژگونی‌های خودروها بود.

سرهنگ رضا دولتشاهی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان خوزستان با اشاره به افزایش بازگشت زائران اربعین، گفت: موج بازگشت زائران از سه روز گذشته آغاز شده و خوشبختانه با تمهیدات خوبی که انجام شده شاهد ترافیک روان در محورهای استان هستیم.

وی به زائران راننده که با خودروهای شخصی به مرزها امده بودند، توصیه کرد: برای بازگشت در مواکب استراحت کنند و از رانندگی در حالت خستگی و خواب‌آلودگی جدا خودداری کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان تصریح کرد: در چند روز اخیر متاسفانه تعدادی تصادف در محورهای استان داشتیم که خستگی و خواب آلودگی رانندگان عامل اصلی این تصادفات یا واژگونی‌های خودروها بود.

وی با اشاره به اینکه خستگی ناشی از کیلومترها پیاده روی می‌تواند باعث تصادف شود، بیان داشت: رانندگان با آرامش و استراحت کامل سفر بازگشت خود را مدیریت کنند و تا جایی که امکان دارد شب را در مواکب استرحت کنند.

سرهنگ دولتشاهی رعایت نکردن فاصله طولی و حق تقدم را از دیگر عوامل حادثه ساز در ایام اربعین عنوان کرد و گفت: همکاران ما به صورت شبانه روزی در محورهای مواصلاتی به زائران و رانندگان خدمات‌رسانی می‌کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.