سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دل‌نوشته و دست‌سازه‌های اعضای کانون به دست زائران کوچک اربعین رسید

ستاد اربعین کانون استان قزوین با شعار با یاد حسین (ع) تابستونتو بساز در راهپیمایی بزرگ اربعین حضور پررنگی از خود ارائه داده است.

در ستاد اربعین کانون قزوین همراه با اجرای فعالیت‌های فرهنگی توسط مربیان برای کودکان و نوجوانان حاضر در راهپیمایی اربعین، آثار تولید شده در کارگاه‌های هنری و ادبی اربعین مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری استان به آنها اهدا می‌شود.

ستاد اربعین کانون استان قزوین با شعار «با یاد حسین (ع) تابستونتو بساز» در راهپیمایی بزرگ اربعین حضور پررنگی از خود ارائه داده است.

بر این اساس در استقبال از اربعین حسینی (ع) کارگاه‌های متنوع هنری کانون در مراکز فرهنگی و هنری سراسر استان قزوین برگزار شد و در آن اعضای کودک و نوجوان به ساخت دست‌سازه‌هایی با موضوع عاشورا، اربعین و راهپیمایی اربعین پرداختند، هم‌چنین این اعضا در کارگاه‌های ادبی کانون دل‌نوشته‌هایی برای هم‌‎سن و سالان زائر خود نوشتند.

در ادامه شماری از مربیان کانون که در راهپیمایی اربعین حضور دارند، همراه با اجرای فعالیت‌های متنوع فرهنگی برای زائران کوچ امام حسین (ع)، دست سازه‌ها و دل‌نوشته‌های اعضا و محصولات فرهنگی کانون را به آنها اهدا کردند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.