سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۶۰ میلیارد ریال تجهیزات ورزشی برای مدارس لرستان تامین شد

سرپرست آموزش و پرورش لرستان گفت: ۶۰ میلیارد ریال به منظور تامین تجهیزات ورزشی مورد نیاز مدارس استان هزینه شده است.

یونس بهاروند ایران نیا روز پنجشنبه در حاشیه ارسال تجهیزات ورزشی به مدارس شهرستان‌ها و مناطق استان با بیان اینکه ۶۰ میلیارد ریال برای خرید این تجهیزات در راستای برنامه هفتم توسعه هزینه شده است بیان کرد: توجه به ورزش دانش آموزی و استعدادیابی از اولویت‌های آموزش و پرورش بوده که در سند تحول بنیادین به این موضوع هم اشاره شده است.

 

وی اظهار داشت: مرحله دوم تجهیزات شامل ۲۰۰ میز تنیس به همراه راکت و توپ است و در مرحله اول هم انواع توپ، تور، حلقه‌های بسکتبال، شطرنج و دیگر لوازم ورزشی مورد نیاز دانش آموزان پایه پنج و ششم ابتدایی است که به همه شهرستان‌ها و مناطق استان ارسال شد.

 

سرپرست آموزش و پرورش لرستان یادآور شد: در مرحله اول ارسال تجهیزات ورزشی ۴۰ میلیارد ریال تجهیزات در راستای اجرای پروژه مهر و آماده سازی مدارس برای شروع سال تحصیلی توام با نشاط و تندرستی در استان توزیع شد.

 

وی اظهار داشت: این تجهیزات ورزشی بین تمامی شهرستان‌ها و مناطق استان توزیع و مدارس دولتی و عادی مشمول، آنها را دریافت خواهند کرد.

 

سرپرست آموزش و پرورش لرستان افزود: مرحله دوم توزیع تجهیزات ورزشی هفته آینده انجام خواهد گرفت و برای اولین بار ۲۰۰ عدد میز تنیس با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال از محل اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس در راستای اجرای برنامه هفتم توسعه و مهارت آموزی یک رشته ورزشی توزیع خواهد شد.

 

بهاروند ایرانیا ادامه داد: در مجموع امسال ۶۰ میلیارد ریال تجهیزات ورزشی خریداری شده است که در سه هزار و ۶۷۹ مدرسه توزیع خواهد شد.

 

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش لرستان هم در حاشیه این مراسم گفت: طرح مهارت آموزی شنا بصورت رایگان به ۶ هزار دانش آموز دختر و پسر پایه ششم در دستور کار قرار گرفته است.

 

امین جمشیدی افزود: این طرح در شهر‌های پایلوت یعنی خرم آباد و الیگودرز در حال انجام است.

 

 

برچسب ها: ورزش ، لرستان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.