سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۵ سوداگر مرگ در دزفول دستگیر شدند

فرمانده انتظامی دزفول گفت: ۱۵ نفر از سوداگران مرگ و فروشندگان مواد مخدر دستگیر و بیش از پنج کیلوگرم انواع مواد مخدر از مخفیگاه آنها کشف و ضبط شد.

سرهنگ روح اله یاری زاده فرمانده انتظامی دزفول روز پنجشنبه با اشاره به اجرای طرح ارتقای امنیت محله محور در دزفول بیان کرد: این طرح با استفاده از ظرفیت معتمدان و متنفذان شهرستان به منظور برخورد قاطع با فروشندگان و توزیع کنندگان مواد مخدر در این شهرستان پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی ۴۸ ساعت به مرحله اجرا در آمد.

وی افزود: عوامل انتظامی در این طرح با انجام اقدام‌های فنی و پلیسی، ۱۵ نفر از فروشندگان مواد مخدر را شناسایی و طی عملیات‌هایی ضربتی و جداگانه آنها را دستگیر کردند.

فرماندهی انتظامی دزفول، با اشاره به توقیف ۶ دستگاه موتورسیکلت از متهمان تصریح کرد: ماموران انتظامی در این طرح پس از بازرسی از مخفیگاه‌های متهمان مقدار بیش از پنج کیلوگرم انواع مواد مخدر به همراه مقادیر زیادی آلات استعمال و ترازو‌های توزین مواد را کشف کردند.

سرهنگ یاری زاده با اشاره به تشکیل پرونده مقدماتی و معرفی متهمان به مراجع قضایی افزود: امنیت خط قرمز پلیس است و درخواست از مردم عزیز شهرستان این است که در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک به ویژه توزیع و فروش مواد مخدر، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام تا اقدام لازم توسط پلیس صوت گیرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.