سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هدفگذاری البرز برای جذب گردشگران سلامت خارجی

مدیر داخلی دهکده گردشگری سلامت استان البرز اعلام کرد: این استان برای جذب گردشگران سلامت خارجی و داخلی با تقویت زیر ساخت ها هدفگذاری کرده است.

هاشمی در حاشیه بازدید خبرنگاران حوزه میراث فرهنگی رسانه های استان البرز از دهکده گردشگری سلامت استان واقع در حد فاصله بین ۲ منطقه گردشگری کردان و برغان افزود: از سال گذشته که اولین مجموعه گردشگری سلامت کشور در البرز راه اندازی شد تاکنون تعدادی هیات خارجی از این مجموعه بهره مند شده اند.

وی ادامه داد: در این مجموعه خدمات پیشگیری و تشخیص تمام بیماری ها به مراجعه کنندگان ارائه می شود و افرادی که نیاز به درمان داشته باشند به مراکز تخصصی و فوق تخصصی معرفی خواهند شد.

 

هاشمی گفت : در کنار خدمات پیشگیری و تشخیص بیماریها ، خدمات اقامتی و گردشگری نیز برای مراجعه کنندگان پیش بینی شده است.

 

مدیر داخلی دهکده گردشگری سلامت محب استان البرز بیان کرد: این مجموعه دارای بخش های فوق تخصص و پیشرفته پزشکی است و از نقشه مغزی گرفته تا بینایی سنجی ، شنوایی سنجی ، قلب و عرق ، کلیه ، استخوان و سایر بخش های بدن می توان از خدمات تشخیصی بهره مند شود.

وی افزود: اکنون بخشی از همایش های کشوری در سالن اجتماعات این دهکده برگزار می شود و مراجعه کنندگان نیز از خدمات طب سلامت بهره مند می شوند.

وی تاکید کرد: در تلاش هستیم تا استان البرز از خدمات برجسته گردشگری و سلامت برخوردار شود.

دهکده گردشگری و سلامت استان البرز با مجوز وزارت میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی و وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی و مشارکت بخش خصوصی از سال گذشته فعال شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.