سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس ستاد عتبات عالیات استان بوشهر خبر داد؛

اسکان شبانه روزی ۱۴۵ هزار نفر زائر در موکب های بوشهر

رئیس ستاد عتبات عالیات استان بوشهر گفت: موکب‌های استان در شبانه‌روز زمینه اسکان ۱۴۵ هزار زائر در پیاده روی اربعین را فراهم کرده اند.

عبدالرضا مطاف اظهار کرد: از ۱۸۶ موکب این استان، ۸۵ موکب در شهرهای کربلا، نجف اشرف و مسیر پیاده‌روی منتهی به کربلا واقع شده که روزانه ۷۲۸ هزار و ۵۰۰ پرس غذا در اختیار زائرین اربعین حسینی قرار می‌دهند.

وی افزود: ۹۴ موکب در مسیرهای داخلی استان بوشهر و ۱۲ موکب در مرز شلمچه واقع شده و به زائرین حسینی خدمات ارائه می کنند.

رئیس ستاد عتبات عالیات استان بوشهر تصریح کرد: پخت و توزیع ۵۷۰ هزار قرص نان و یک میلیون بطری آب و دیگر نوشیدنی‌های خنک از فعالیت موکب‌های استان بوشهر در اربعین است.

مطاف ادامه داد: چهار ایستگاه درمانی استان در قالب هشت کاروان بسیج جامعه پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی و جمعیت هلال احمر شامل ۸۰ پزشک و پرستار در مسیر پیاده روی اربعین استقرار و به زائرین کمک رسانی می کنند.

وی گفت: موکب‌های داخلی استان بوشهر در شبانه‌روز به ۵۴ هزار و ۶۰۰ نفر در مسیرهای تردد زائرین خدمات می دهند و برای ۳۰۰ هزار نفر نیز غذا طبخ و پذیرایی می‌کنند.

رئیس کمیته اسکان و تغذیه ستاد اربعین استان بوشهر عنوان کرد: همچنین روزانه ۹۰۰ هزار بطری نوشیدنی و آب بسته‌بندی شده در موکب‌های داخلی استان بوشهر توزیع می شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.