سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزش باد و گرد و غبار جنوب آذربایجان‌غربی را فرا می‌گیرد

رئیس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌غربی گفت: وزش باد و گرد و غبار پدیده غالب نواحی جنوبی استان در روز‌های آینده است.

مهدی صابری رئیس اداره پیش‌بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌غربی گفت: به غیر از گرد و غبار، در روز‌های پیش رو پدیده‌ای خاص برای استان پیش‌بینی نمی‌شود و جوی پایدار در استان حاکم خواهد بود.

وی اضافه کرد کرد: بارش‌های پراکنده که در هفته جاری در استان رخ داد دیروز هم در چایپاره و پلدشت گزارش شد که کمتر از یک میلی‌متر بود.

صابری ادامه داد: در شبانه‌روز گذشته تکاب با دمای مثبت ۹ درجه سانتی‌گراد خنک‌ترین و شهرستان پلدشت با دمای مثبت ۳۹ درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرم‌ترین شهر استان بودند؛ دمای هوای ارومیه مرکز آذربایجان‌غربی هم بین مثبت ۲۳و ۳۱درجه سانتی‌گراد در نوسان گزارش شد.

رئیس اداره پیش‌بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌غربی با اشاره به تداوم روند تدریجی افزایش دمای هوای استان ادامه داد: افزایش یک تا ۶ درجه‌ای دمای هوا در مناطق مختلف از هفته جاری آغاز شده و این روند ادامه دارد.

صابری گفت: لازم است شهروندان درخصوص مصرف برق دقت لازم را داشته باشند و از روشن کردن آتش در طبیعت و مراتع نیز به علت افزایش دما و پیش بینی وقوع باد خودداری کنند.

هواشناسی آذربایجان‌غربی در روز‌های گذشته هشدار زرد در زمینه افزایش دما و احتمال وقوع آتش‌سوزی در جنگل‌ها و مراتع را صادر کرده‌ است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.