سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شناسایی و پلمب ۳۴ واحد صنفی متخلف در بم

فرمانده انتظامی بم گفت: طرح نظارت بر صنوف و شناسایی و پلمپ ۳۴ واحد صنفی متخلف طی مرداد ماه اجرا شد.

سرهنگ عزت الله عبدلی نسب گفت: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی با همکای اتاق اصناف به منظور پاسخگویی به دغدغه و مطالبات مردمی و برخورد با صنوف متخلف، طی یک ماه گذشته از ۱۱۸ واحد صنفی در این شهرستان بازدید کردند.

وی افزود: در این طرح جمعا تعداد ۳۴ واحد صنفی متخلف از جمله کافی شاپ و کافه رستوران، کارگاه‌های ضایعاتی، سوپر مارکت، مکانیکی و صافکاری بدلیل عدم رعایت ضوابط و قوانین صنفی و بی‌توجهی به تذکرات اداره نظارت بر اماکن عمومی، گرانفروشی و نداشتن پروانه کسب پلمب شدند.

فرمانده انتظامی بم با بیان اینکه یکی از نتایج مثبت این نظارت‌ها پلمب ۷ کارگاه ضایعاتی در سطح شهرستان بود گفت: یکی از عوامل افزایش جرائم و سرقت‌های خرد در سطح شهرستان که باعث نارضایتی شهروندان شده، وجود همین مالخران و کارگاه‌های ضایعاتی در حاشیه شهرستان و خرید و فروش اموال سرقتی است. 

سرهنگ عبدلی نسب با بیان اینکه تعدادی از این کافه رستوران‌ها و کافی شاپ‌ها برای چندین بار به دلیل عرضه قلیان به افراد زیر ۱۸ سال، ایجاد پاتوق برای افراد دارای رفتار‌های ناهنجار و باز بودن در ساعات پایانی شب پلمب شدند، به خانواده‌ها توصیه کرد: در ایام تابستان بیشتر از قبل مراقب فرزندانشان باشند تا گردهمایی‌های دوستانه در اماکن نامناسب به پاتوق آن‌ها تبدیل نشود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.