سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دبیر شورای ترافیک استانداری تهران خبر داد؛

تدابیر حمل و نقل جاماندگان اربعین در شهرری/ ۷ قطار حومه‌ای پیش بینی شد

دبیر شورای ترافیک استانداری تهران از اتخاذ تمهیدات برای جابه‌جایی جاماندگان از حرم عبدالعظیم (ع) تا راه آهن خبر داد.

ابوالفضل دربانی از اتخاذ تمهیدات شورای ترافیک برای تسهیل و تسریع در بازگشت جاماندگان اربعین از حرم عبدالعظیم (ع) برای روز یکشنبه چهارم شهریور ماه و روز اربعین حسینی خبر داد و اظهار کرد: تدابیر لازم در خصوص تأمین اتوبوس، تاکسی، ون و قطار حومه‌ای برای جاماندگان اربعین در شهرری پیش‌بینی شده است.

دبیر شورای ترافیک استانداری تهران از از پیش‌بینی استقرار خط ایستگاه‌های اتوبوس و ون به ایستگاه راه آهن برای بازگشت جاماندگان اربعین در شهرری خبر داد و گفت: پس از پایان مراسم از ساعت ۱۳.۴۵ تا ۱۹.۴۵ هر ساعت یک قطار از شهرری برای جابه‌جایی مردم ورامین، پیشوا و قرچک فراهم خواهد بود.

دربانی عنوان کرد: زوار جامانده اربعین حسینی (ع) که از شهر‌های ورامین، قرچک و پیشوا که برای حضور در راهپیمایی باشکوه جاماندگان اربعین حسینی در شهرری و حرم عبدالعظیم حسنی (ع) حاضر می‌شوند، می‌توانند با برنامه‌ریزی مناسب در یکی از ساعت‌های ۱۳:۴۵، ۴۵: ۱۴، ۱۵:۴۵، ۱۶:۴۵، ۱۷:۴۵، ۱۸:۴۵ و ۱۹:۴۵ برای بازگشت به سه شهر مذکور از قطار حومه‌ای استفاده کنند.

وی بیان کرد: تمام تلاشمان را به کار گرفته‌ایم تا زوار عزیز با آرامش و آسایش خیال در این آئین معنوی شرکت کنند و برای جابه‌جایی مردم از حرم عبدالعظیم حسنی (ع) به راه آهن نیز اتوبوس و ون پیش‌بینی شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.