سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر راه و شهرسازی:

بیش از ۵۰ درصد تردد زوار اربعین از مرز مهران انجام شده است

صادق با بیان اینکه بیش از ۵۰ درصد تردد زوار( ورود و خروج) از مرز مهران انجام شده است، گفت: افزایش خدمات به زوار و تکمیل زیرساخت های اربعینی استان ایلام در سال های آینده با کمک دولت ادامه می یابد.

فرزانه صادق مالواجرد  روز پنجشنبه در جریان بازدید از پایانه مرزی مهران اظهار کرد: خدا را شاکرم که اولین مأموریت بنده، سفر به شهر ایلام و پایانه مرزی و دیدن زوار عاشق اباعبدالله الحسین(ع) که به کربلا می روند و یا در حال بازگشت از اعتبات عالیات هستند.

وی با بیان اینکه تا کنون بیش از سه میلیون زائر اربعین حسینی از طریق مرزهای ۶ گانه با کشور عراق عازم کربلای معلی شده اند، افزود: حماسه کربلا پایانی ندارد و خدمت‌رسانی به زائران هم باید به بهترین نحو انجام شود.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند که زائران کربلا باید بدون دغدغه، ارزان و آسان سفر کنند، تصریح کرد: تمام تلاش استاندار ایلام و همکاران بنده و نمایندگان مجلس شورای اسلامی و همه دست اندرکاران اربعین که انجام می‌دهند در راستای رضایت زوار و فراهم کردن شرایط تسهیل در تردد آنان است.

صادق مالواجرد با اشاره به موج بازگشت زوار اربعین حسینی، یادآور شد: بر اساس آمار مسئولان استان ایلام بیش از ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر از مرز مهران تردد کرده اند و بیش از ۵۰ درصد زوار از طریق این مرز به کشور بازگشته اند.

وی با اشاره به بازدید از پایانه مرزی مهران، ابراز کرد: وضعیت تردد و خدمات دهی به زوار در مرز مهران مناسب است و البته باید خدمات بیشتری به زوار ارائه شود که در سال های آتی به کمک دولت و مجلس، این مسیر تداوم خواهد یافت.

وزیر راه و شهرسازی گفت: بازرسی وزارت راه و شهرسازی در پایانه مرزی مهران مستقر شده و استاندار ایلام و همکارانشان نیز با حضور خود، نظارت مستقیمی بر وضعیت تردد و خدمات دهی به زوار دارند و هر گونه شکایتی از سوی زوار در مرز مهران پاسخ داده خواهد شد.

صادق با بیان اینکه بیش از ۵۰ درصد تردد زوار( ورود و خروج) از طریق مرز مهران انجام می شود، خاطرنشان کرد: مسئولان استان شبانه روزی برای تسهیل در تردد زوار و ارائه خدمات بهتر به زوار در حال تلاش هستند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.