سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشریح محدودیت‌های ترافیکی پیاده روی جاماندگان اربعین

معاون فرهنگی پلیس کرمان با تشریح محدودیت‌های ترافیکی پیاده روی جاماندگان اربعین بر رعایت احتیاط در تردد‌های سواره و پیاده تاکید کرد.

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس استان با تشریح محدودیت‌های ترافیکی پیاده روی جاماندگان اربعین بر رعایت احتیاط در تردد‌های سواره و پیاده و همچنین گزارش موارد خاص به پلیس تاکید کرد.

سرهنگ غفوری در ادامه گفت: در راستای برگزاری آیین پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در روز یکشنبه ۴ شهریورماه هر دو سمت محور جوپار-کرمان مسدود و این مسیر فقط برای خودرو‌های امدادی قابل تردد است.

وی افزود: در این راستا محور کرمان-جوپار و بالعکس، از ساعت ۰۴۰۰ صبح الی پایان مراسم مسدود، همچنین محور ماهان- جوپار از ورودی میدان ساعت از ساعت ۴ صبح مسدود و رانندگان می‌بایست برای تردد از مسیر جایگزین محور هفت باغ و کرمان- ماهان (جاده قدیم) تردد نمایند.

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس استان با اشاره به ممنوعیت تردد وسایل نقلیه از سمت جوپار و سه راهی بافت به طرف کرمان و بالعکس و همچنین ممنوعیت تردد در محور بافت به کرمان از سمت شهر نگار به سمت بهرامجرد تصریح کرد: این محدودیت‌ها با توجه به گرما و حرکت شهروندان از ساعات اولیه صبح، از همان اوایل صبح اعمال می‌شوند که توصیه می‌شود شهروندان همکاری لازم را با پلیس داشته باشند و ضمن استفاده از خودرو‌های عمومی، موارد خاص و مشکوک را به ماموران پلیس گزارش کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.