سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسیر ورودی به آبشار یاسوج مسدود است

مسیر ورودی به تفرجگاه آبشار یاسوج برای جلوگیری از بروز خطرات احتمالی تا اطلاع بعدی مسدود است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گفت: مسیر ورودی به تفرجگاه آبشار یاسوج به دلیل فعالیت سامانه بارشی مونسون و هشدار سطح نارنجی هواشناسی و برای جلوگیری از بروز خطرات احتمالی تا اطلاع بعدی مسدود است.
 
علی رضا نیکروز افزود: دلیل تخلیه این تفرجگاه احتمال جاری شدن سیلاب در پی فعالیت سامانه بارشی مونسون در استان بوده است.
 
وی ادامه داد: ورزشگاه تختی یاسوج برای اسکان مسافران و گردشگران در نظر گرفته شده است. طبق اعلام سازمان هواشناسی این سامانه تا اواخر امروز پنجشنبه اول شهریور در استان فعال است.
 
مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: مناطق گردشگری استان مملو از مسافرین و گردشگران است و اطلاع رسانی لازم برای در امان ماندن از بارش‌های مانسونی به مسافران باید انجام شود.
 
نیکروز به کوهنوردان توصیه کرد طی این ایام از صعود به ارتفاعات خودداری کنند با توجه به اینکه بیشترین بارش برای مناطق سردسیری بوده امور عشایر هم تمهیدات لازم را برای مناطق عشایری مد نظر داشته باشد.
 
بارش‌های مانسونی نقطه‌ای و غیرقابل پیش بینی است.
 
سامانه بارشی مانسونی همه نقاط استان را در بر می‌گیرد و بیشترین بارش‌ها در گچساران و باشت، سرفاریاب، جوخانه و مناطق سردسیری استان پیش بینی شده است.
 
اتراق نکردن در بستر رودخانه ها، پرهیز از فعالیت کوهنوردی، عدم چرای دام در حاشیه رودخانه ها، انتقال محصولات کشاورزی به مناطق مسقف و اقدامات لازم برای حوزه شیلات توصیه شده است.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.