سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری سومین جلسه هیات رئیسه فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی

سومین جلسه هیات رئیسه فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی سی و یکم مرداد ماه با حضور اعضا برگزار شد.

جلسه هیات رئیسه فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی روز گذشته به میزبانی انجمن هاکی روی یخ و کاوه صدقی در محل پیست یخ و مجموعه بزرگ ایرانمال برگزار شد.
 
بررسی گزارش وضعیت مالی و خزانه داری برای ارائه در مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون در شهریور ماه و بررسی و تصویب مجموعه اعتبارات و هزینه‌کرد‌ها و درآمد‌های فدراسیون توسط اعضای هیات رئیسه از جمله مهمترین موارد مورد بحث در این جلسه بود. 

در این جلسه اعلام شد که فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی تا پایان سال ۱۴۰۲ که گزارش سالیانه آن مشخص شده، هیچ گونه بدهی به اشخاص حقیقی یا حقوقی نداشته است و از نظر ارزیابی‌های صورت گرفته وضعیت فدراسیون «مناسب» توصیف شده است.

بررسی گزارش عملکرد سال ۱۴۰۲ فدراسیون، بررسی برنامه‌های سال ۱۴۰۳، بحث درخواست شرکت سرمایه گذار دیزین در خصوص کمک فدراسیون برای ورود یک دستگاه پیست کوب که در این جلسه با حضور رئیس شرکت آقای میرغنی مطرح و به سمع و نظر اعضای هیات رئیسه رسید از جمله دیگر موارد مطرح شده بود.

همچنین نقطه نظرات اعضا در این جلسه مطرح و مقرر شد خانم معنوی نژاد که در این جلسه به عنوان نماینده حقوقی فدراسیون حضور داشتند به همراه آقای تقی زاده خزانه دار فدراسیون، متن اولیه تفاهم نامه و قرارداد را برای انعقاد و امضا بین فدراسیون و شرکت مذکور تهیه و در راستای تسهیل گری امور به شرکت مذکور اجازه داده شود تا فرآیند ورود دستگاه‌ها و تجهیزات مورد نیاز برای توسعه ورزش اسکی در پیست تامین و کمک شود و در نهایت تفاهم نامه منعقد شود.

برچسب ها: فدراسیون اسکی ، اسکی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.