سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش بازرسی از عمده فروشی‌ها در تبریز

مدیر جهادکشاورزی تبریز از افزایش بازرسی از واحد‌های تولیدی کشاورزی و مراکز عرضه عمده فروشی در این شهرستان خبر داد.

فرقانی اظهار کرد: با بازرسی از دو هزار و ۴۷۳ واحد تولیدی کشاورزی و مراکز عرضه عمده فروشی از ابتدای امسال تاکنون بیشترین بازرسی در شهرستان تبریز صورت گرفته است.

وی در بازدید از واحد‌های تولیدی محصولات کشاورزی و دامی گفت: از این میزان بازرسی تاکنون ۳۷۴ مورد تخلف منجر به صدور حکم و دو هزار و ۹۹ مورد عدم احراز تخلف مشاهده شده است.

مدیر جهادکشاورزی شهرستان تبریز تصریح کرد: از ابتدای اردیبهشت تشدید نظارت بر انبار‌ها و سردخانه‌ها با توجه به شعار سال و تاکیدات مقام معظم رهبری عملیاتی شد و در حال حاضر بهترین شرایط در حوزه تامین کالا‌های اساسی در سطح شهرستان وجود دارد.

وی افزود: با توجه به تقسیم وظایفی که بین وزارت جهادکشاورزی و صنعت، معدن و تجارت در نظارت و بازرسی بر بازار صورت گرفته است از ابتدای امسال تاکنون نظارت بر کارخانجات صنایع تبدیلی اعم از آرد، قندوشکر، روغن، لبنیات، فرآورده‌های پروتئینی، تولید خوراک دام و طیور، بذر، کود، سم و واحد‌های تولیدی محصولات کشاورزی و دامی اعم از (گلخانه ها، تولید جوجه یک روزه، دامداری ها، مرغداری ها، استخر‌های پرورش آبزیان) همچنین واحد‌ها و شرکت‌های بسته بندی کالا وانبارها، مراکز نگه داری کالا و سردخانه‌ها و کشتارگاه‌ها (طیور، دام سبک و سنگین) به عهده وزارت جهادکشاورزی است. 

وی ادامه داد: نظارت بر تمامی خرده فروشی‌ها برعهده وزارت صنعت؛ معدن و تجارت بوده و حتی بازرسی از نانوایان نیز به اتاق اصناف واگذار شده است.

فرقانی اضافه کرد: وزارت جهادکشاورزی در این زمینه وظیفه مستقیمی ندارد و در ارسال گزارشات احتمالی با وزارت مذکور همکاری می‌کند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.