سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یوتیوب به چت‌بات هوش مصنوعی جدیدی برای بازیابی حساب‌های هک‌شده مجهز شد

دستیار هوش مصنوعی جدیدی به یوتیوب اضافه شده است که کاربران از طریق آن می‌توانند حساب و کانال‌های هک‌شده خود را بازیابی کنند.

دستیار هوش مصنوعی جدیدی به یوتیوب اضافه شده است که کاربران از طریق آن می‌توانند حساب و کانال‌های هک‌شده خود را بازیابی کنند و از آنها در برابر تهدیدات محافظت می‌کند.

گوگل در صفحه پشتیبانی وب‌سایت خود توضیح می‌دهد که این ابزار عیب‌یابی جدید به کاربران کمک می‌کند تا حساب‌هایی که معتقد هستند هک‌شده را بازیابی کنند. به گفته گوگل، این ابزار ابتدا با مطرح‌کردن چندین سوال درباره حساب کاربران و کانال یوتیوب آنها تلاش می‌کند تا اطلاعات ورود به حساب آنها را ایمن کند و سپس هرگونه تغییری که ممکن است هکر ایجاد کرده باشد را معکوس می‌کند.

ابزار عیب‌یابی هوش مصنوعی یوتیوب

در واقع اکنون یک چت‌بات مبتنی بر هوش مصنوعی جدید در دسترس کاربران یوتیوب قرار گرفته است که در زمینه بازیابی حساب‌های هک‌شده به آنها کمک می‌کند. اگر این ابزار تأیید کند که حسابی هک شده است، به کاربر اجازه می‌دهد تا بدون نیاز به تماس با پشتیبانی گوگل، دوباره به آن دسترسی پیدا کند.

گوگل به تولیدکنندگان محتوایی که در یوتیوب مشغول به کار هستند توصیه می‌کند که ابتدا عوامل نشان‌دهنده هک‌شدن حساب خود، مانند تغییر عکس پروفایل یا آپلود غیرمجاز ویدئو‌ها را بررسی کنند. در صورت مشخص‌شدن این موضوع که حساب کاربر هک شده است، از طریق صفحه راهنمای یوتیوب به این ابزار عیب‌یابی جدید می‌توان دسترسی داشت.

در‌ حال‌ حاضر، این ابزار فقط از زبان انگلیسی پشتیبانی می‌کند و گوگل توضیح می‌دهد که برخی از ویژگی‌های عیب‌یابی محدود به سازندگان خاص هستند. با‌این‌حال، غول فناوری قصد دارد در آینده آن را برای «همه سازندگان» در دسترس قرار دهد.

در صفحه پشتیبانی گوگل همچنین توضیح داده‌شده که در صورت کار نکردن این ابزار، می‌توانید از حساب TeamYouTube در ایکس کمک گرفت.

منبع: دیجیاتو

برچسب ها: یوتیوب ، هوش مصنوعی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.