سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تخلف ۱۶۵ واحد عرضه کالا‌های اساسی در قزوین

مدیر بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی سازمان جهاد کشاورزی قزوین از شناسایی ۱۶۵ واحد صنفی متخلف و معرفی آن به تعزیرات حکومتی خبر داد.

جمشید خدایاری مدیر بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی سازمان جهاد کشاورزی قزوین گفت: واحد‌های صنفی متخلف شامل ۶۵ واحد نانوایی، ۳۰ واحد عرضه مرغ گرم و ۷۰ واحد صنفی عرضه کالا‌های اساسی بوده است.

وی اضافه کرد: واحد‌های متخلف به دلیل گران فروشی، کم فروشی، عرضه خارج از شبکه، رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی، درج نکردن قیمت و تخلفات نظام صنفی با تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

خدایاری در ادامه به کشف و ضبط ۱۵ کیسه آرد یارانه یک از واحد کبابی در شهر قزوین اشاره کرد و گفت: متصدی این واحد متخلف پس از تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی معرفی شد.

به گفته این مسئول، شب گذشته نیز یک دستگاه پراید با حمل پنج کیسه آرد یارانه‌ای در حال عرضه خارج از شبکه بود که پس از شناسایی توقیف و راننده متخلف به مرجع انتظامی معرفی شد.

مدیر بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی سازمان جهاد کشاورزی قزوین بیان کرد: کشف و ضبط ۴۰ کیسه برنج تنظیم بازار درحال فروش آزاد در در بازار قزوین و همچنین سرکشی از واحد‌های عرضه ماهی از دیگر اقدامات بازرسان سازمان جهاد کشاورزی بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.