سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جزئیات سانحه اتوبوس دانشجویان دختر گیلانی زائر اربعین

به گفته روابط‌عمومی سازمان بسیج دانشجویی گیلان، حادثه امروز اتوبوس حامل دانشجویان زائر بسیجی خوشبختانه خسارت جانی نداشت و تنها هفت نفر دچار مصدومیت جزئی شدند.

اتوبوس حامل دانشجویان گیلانی که در حال بازگشت از پیاده روی اربعین بودند ساعت پنج صبح امروز یک شهریور دچار سانحه شد.

 روابط‌عمومی سازمان بسیج دانشجویی استان گیلان در تشریح جزئیات این حادثه اعلام کرد: در ساعت ۵ بامداد امروز (پنج‌شنبه یکم شهریورماه ۱۴۰۳) یکی از اتوبوس‌های حامل دانشجویان خواهر اعزامی در قالب کاروان بسیج دانشجویی استان گیلان که در حال بازگشت از پیاده‌روی اربعین بودن در حوالی شهرستان قزوین دچار حادثه شد.

خوشبختانه با الطاف الهی و همچنین به مدد نگاه ویژه امام حسین (ع) خوشبختانه هیچ‌گونه تلفات جانی برای دانشجویان و متأسفانه فقط هفت نفر از دانشجویان دچار مصدومیت جزئی شده‌اند که فوراً به بیمارستان‌های هم‌جوار جهت طی مراحل درمانی اعزام شدند. 

 این سازمان به خانواده‌های  آسیب‌دیدگان اطمینان خاطر می‌دهد تا به مراحل کامل درمانی مصدومین محترم در کنار ایشان خواهند بود.

سرهنگ فرهاد ذاکری منش رئیس پلیس راه استان قزوین نیز در این زمینه گفت: صبح امروز با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع حادثه رانندگی در کیلومتر ۳۶ لاین شمالی آزاد راه قزوین- رشت بلافاصله مأموران و نیرو‌های امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: مأموران با حضور در محل حادثه مشاهده کردند، یک دستگاه اتوبوس حامل زائران اربعین که در مسیر بازگشت از مرز مهران در حال حرکت بوده از جاده خارج و واژگون شده است که بر اثر این سانحه، تعدادی از مسافران اتوبوس مصدوم که از طریق اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

رئیس پلیس راه استان قزوین با اشاره به این که علت حادثه توسط کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است؛ تصریح کرد: ۴ نفر از مصدومان در بیمارستان بستری و سایر مصدومان به صورت سرپایی درمان شدند. 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۶
ناشناس
۱۱:۵۸ ۰۱ شهريور ۱۴۰۳
راننده های نفهم که اغلب به اندازه گاو هم نمی فهمند
ناشناس
۱۱:۴۸ ۰۱ شهريور ۱۴۰۳
اونقدر که راننده اتوبوسهای زیارتی هول و ولع دارند برای سریعتر رفتن و چند سرویس بیشتر کاسبی کردن، دارن امار تصادفات اربعین امسال را شدیدا بالا میبرند.
ناشناس
۱۱:۵۲ ۰۱ شهريور ۱۴۰۳
80 درصد رانندگان سنگین عملی هستن