سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاهش تصادفات جاده‌ای منجر به فوت

تصادفات جاده‌ای منجر به فوت در استان مرکزی ۱۴ درصد کاهش یافت.

فرمانده انتظامی استان مرکزی در مراسم تودیع و معارفه رؤسای پلیس راه و راهور استان با اشاره به موقعیت جغرافیایی استان مرکزی گفت: استان مرکزی دومین استان پرتردد کشور است؛ اما با همکاری نهادها در فرهنگ‌سازی رانندگی، تصادفات جاده‌ای منجر به فوت در استان مرکزی ۱۴ درصد کاهش یافت.

سردار رفیعی کیا افزود:  هوشمند سازی نظارت‌ها امری ضروری برای اقدامات پلیس است. رفع نقاط حادثه خیز و اصلاح معابر و ایجاد پاسگاه‌های بین راهی از دیگر موضوعاتی است که باید دراین زمینه بیش از پیش تلاش کرد. با توجه به در پیش بودن ایام اربعین، پلیس در همه ساعات و لحظه‌ها و به صورت شبانه روزی درحال خدمت به زائران فعالیت می‌کند.

استاندار مرکزی هم با اشاره به اهمیت و نقش پلیس در طرحای عمرانی گفت: پایان پروژه‌های عمرانی ناتمام در استان و بهره برداری از آنها از دیگر موفقیت‌هایی بوده است که پلیس هم درکنار دولت نقش آفرینی کرده است.

مخلص الائمه افزود: استان مرکزی جزو استان‌هایی است که بیشترین موکب‌ را در خدمت رسانی به زائران دارد و برخی از آنها هم منحصر به فرد هستند.

در این مراسم با تقدیر از تلاش‌های سرهنگ حسینی. سرهنگ پور شمس به سمت جدید رئیس پلیس راهور و همچنین سرهنگ عاشوری به عنوان رئیس پلیس راه استان منصوب شدند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.