سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور مسئولان قضایی گلستان در جمع اهالی هفت محله گرگان

رئیس کل دادگستری گلستان در صدر هیئتی متشکل از دادستان‌مرکز استان، مسئولان قضایی و مدیران دستگاه‌های اجرایی به کوی اسلام آباد گرگان رفت و مشکلات و مسائل محله‌های این‌منطقه را بررسی کرد.

در این دیدار اهالی محله‌های کوی اسلام آباد، دانشسرا، ایرانمهر بالا، ایرانمهر پایین، شریعتی و کوی عرفان، مشکلات این‌مناطق و مسائل خود را مطرح کردند.

رئیس کل دادگستری گلستان‌پس از شنیدن مشکلات اهالی از تشکیل پرونده حقوق عامه برای پیگیری رفع این مشکلات در دادسرای مرکز استان‌خبر داد و گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط، یک ماه فرصت دارند برای رفع این مشکلات چاره اندیشی و اقدام کنند.

حیدر آسیابی افزود: در ملاقات مردمی امشب، مدیران آبفا، برق و میراث فرهنگی هم حضور داشتند و درباره مشکلات طرح شده از سوی مردم و زمان رفع آن، پاسخ دادند.

آسیابی ادامه داد: درباره ساماندهی تپه قلعه خندان که با تاخیر و مشکلاتی مواجه شده بود نیز در نشست امشب با قول مساعد مدیر کل میراث فرهنگی، به شهرداری اجازه داده شد با رعایت موازین میراث، ساماندهی این تپه را آغاز کند.

آسیابی افزود: برای حل مشکل سند اهالی و همچنین بازارموزه این‌منطقه که می‌تواند به اشتغالزایی و بهبود معیشت این مردم کمک کند نیز در جلسه مشترکی با حضور دادستان مرکز استان، اوقاف و بنیاد علوی تدبیر خواهد شد.

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: ملاقات‌های مردمی و میز خدمت قضایی با اولویت محله‌های کم برخوردار برگزار می‌شود.

آسیابی افزود: پیش از حضور در این‌محله ها، مشکلات بررسی و از مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط نیز برای پاسخگویی در این‌ملاقات‌ها دعوت می‌شود.

وی ادامه داد: علاوه بر کمک به رفع آسیب‌های اجتماعی، توانمندسازی مردم این مناطق را نیز با کمک دستگاه‌های مرتبط دنبال می‌کنیم.

مشکل، آب، روشنایی معابر و فاضلاب، تاخیر در ساماندهی تپه تاریخی قلعه خندان، بلاتکلیفی چندساله بازارموزه، مشکل اخذ سند، حضور مراکز خرید و فروش ضایعات و تحمع اتباع غیرمجاز مهم‌ترین مشکلات طرح شده از سوی اهالی در این ملاقات مردمی بود.

پیش از ملاقات مردمی، زمین فوتبال و سایت پارکور پارک ملت محله اسلام آباد هم افتتاح شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.