سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بارش باران در برخی مناطق گرمان /کاهش دما تا پایان هفته

کارشناس هواشناسی کرمان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته در برخی مناطق استان بارش باران داشتیم که بیشترین میزان به رابر با ۸ و دو دهم میلیمتر اختصاص یافته است.

فهیمه راستی با اعلام اینکه هم اکنون آسمان استان کرمان صاف تا کمی ابریست، گفت: همچنان وزش باد نسبتا شدید، به همراه گردوخاک در سطح استان پیش بینی می‌شود لذا با افزایش غلظت غبار، کاهش دید افقی و کاهش کیفیت هوا در استان به ویژه برای شمال غربی، نیمه جنوبی و شرقی دور از انتظار نیست.

وی افزود:همچنین شرایط جوی رگبار باران و رعد وبرق برای امروز در مناطق جنوبی، جنوب غربی و مرکزی استان را داریم و با توجه به نوع بارش‌ها جاری شدن روان آب از بالا دست وجود دارد لذا از تردد در حاشیه رودخانه‌های فصلی اکیدا خودداری شود.

وی بیان داشت:از فردا تا روز یکشنبه جوی نسبتا آرام در سطح استان پیش بینی می‌شود.

راستی تصریح کرد:همچنین کاهش دما را تا فردا در سطح استان داریم، اما از اوایل هفته آینده در برخی مناطق نیز هوا گرم می‌شود.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: شهداد طی ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۳۳ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین و لاله زار با دمای ۸ درجه سانتیگرادخنک‌ترین مناطق استان کرمان به ثبت رسیده اند.
 
راستی حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۱۷ درجه سانتیگراد اعلام کرد و بیان داشت: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات خود به ۳۶ درجه سانتیگراد می‌رسد.

وی افزود:  طی ۲۴ ساعت گذشتهمیزان بارندگی ۲۴ ساعت گذشته تا ساعت ۶ ونیم رابر با ۸.۲، بافت ۸، سیرجان۸ لاله زار ۵، ارزوییه ۴، میانده جیرفت یک دهم جیرفت یک دهم و بردسیر ۴ میلی متر بارندگی داشته اند.

برچسب ها: هواشناسی ، وضعیت جوی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.