سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تامین اعتبار ۱۳۶ طرح زیرساختی گیلان با اخد مالیات

سرپرست اداره کل امور مالیاتی گیلان از تامین بیش از ۲۴۰ میلیارد تومان اعتبار اجرای طرح‌های زیرساختی استان خبر داد.

حسن صیاد زمردی گفت: با اجرای طرح نشان‌دار کردن مالیات‌ها و استقبال گیانیان از پرداخت به موقع مالیات، ۲۴۰ میلیارد تومان، ۳۰ تا ۱۰۰ درصد هزینه اجرای طرح‌های بخش بهداشت و درمان، ورزشی، محیط زیست، امداد و نجات، آبرسانی، حمل و نقل، آموزش و پرورش، فرهنگ و هنر و توسعه خدمات روستایی و عشایری گیلان به میزان ۲۴۰ میلیارد تومان تامین شد.

سرپرست اداره کل امور مالیاتی گیلان گفت: مشارکت هزار و ۱۵۵ مودی مالیاتی در چند طرح آموزش و پرورش مانند مدرسه سازی باعث تامین اعتبار ۱۰۰ درصدی در این بخش شد. 

وی افزود: همچنین ۶۹۰ مؤدی برای تامین اعتبار بخش توسعه و خدمات شهری، روستایی و عشایری گیلان مشارکت کردند و اعتبار این بخش هم ۱۰۰ درصد تامین شد.

صیاد زمردی افزود: ۵۶۳ شهروند گیلانی هم با ابراز تمایل از صرف مالیات پرداخت شده برای ساخت بیمارستان، مراکز بهداشتی، پایگاه سلامت و اورژانس در قالب ماده ۱۰۰ قانون مالیات‌های مستقیم در مرداد ماه سال امسال، توانستند بیش از ۸ میلیارد تومان از هزینه این بخش را تامین کردند. 

سرپرست اداره کل امور مالیاتی گیلان همچنین از تامین اعتبار کامل طرح‌های امداد و نجات و حفاظت از محیط زیست در استان به مبلغ ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان با پرداخت مالیات از سوی ۵۳۸ شهروند گیلانی خبر داد.

حسن صیاد زمردی افزود: ۹۶۱ مودی هم در تامین اعتبار ۹۶ درصدی طرح‌های فرهنگ و هنر و گردشگری گیلان به میزان ۱۴ میلیارد و ۸۲۷ میلیون تومان مشارکت کردند.

وی گفت: در طرح نشان‌دار کردن مالیات‌ها، مودیان هنگام تسلیم اظهارنامه مالیاتی خود به صورت الکترونیکی، می‌توانند محل هزینه کرد مالیات خود را در طرح‌های ملی و استانی مشخص کرده و با پرداخت مالیات در تکمیل طرح‌های نیمه تمام و زیرساختی گیلان مشارکت کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.