سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آزادسازی زمین لازمه سرعت‌بخشی نهضت ملی مسکن است

استاندار چهارمحال و بختیاری هم آزادسازی زمین را لازمه سرعت‌بخشی نهضت ملی مسکن در چهارمحال و بختیاری دانست.

علی حیدری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری در نشست شورای تامین مسکن گفت: با هماهنگی‌های انجام شده هزار میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات صندوق ملی مسکن برای تامین امور زیربنایی از جمله آب، برق و گاز نهضت ملی مسکن تخصیص یافته است.

وی افزود: براساس تلاش انجام شده زیرساخت‌های اولیه شامل آب، برق و گاز در مناطقی که قرار است طرح‌های نهضت ملی مسکن اجرایی شود تامین شده و مشکلی وجود ندارد.

حیدری اظهار کرد: براساس برنامه‌ریزی انجام شده طرح‌های انبوه‌سازی نهضت ملی مسکن تنها در شهر‌های شهرکرد و بروجن تعریف شده و در مابقی شهر‌ها به صورت خودسازنده باید برای ساخت مردم وارد شوند.

استاندار چهارمحال و بختیاری هم آزادسازی زمین را لازمه سرعت‌بخشی نهضت ملی مسکن در چهارمحال و بختیاری دانست.

حیدری با اشاره به اینکه نهضت ملی مسکن از یادگار‌های رئیس‌جمهور شهید است، گفت: با توجه به محدودیت زمین در این استان، دستگاه‌های اجرایی مسئول نسبت به آزادسازی زمین برای سرعت‌بخشی در روند اجرای نهضت ملی مسکن همکاری لازم را داشته باشند چرا که آزادسازی زمین لازمه سرعت بخشی به این طرح است.


بیشتر بخوانید


وی بر ضرورت پرداخت به موقع تسهیلات ساخت مسکن، تعیین تکلیف طرح‌های مسکن مربوط به جوانی جمعیت، برگزاری نشست مشترک استانی مسکن برای رسیدن به مسائل و مشکلات و تامین خدمات زیربنایی در مناطقی که نهضت ملی مسکن در حال اجراست، تاکید کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.