سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پارکینگ‌های اربعین در مرز خسروی

پارکینگ‌های اربعین قرارگاه شهید دکامی زاده و قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف نیروی زمینی سپاه پاسداران در مرز خسروی با ظرفیت ۵۰ هزار دستگاه خودرو برای رفاه زائران ایجاد شده است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید دکامی زاده نیروی زمینی سپاه گفت: امسال در قالب هشت پارکینگ با ظرفیت ۵۰ هزار خودرو در مرز خسروی به زائران خدمت رسانی می‌شود.

سردار قدرت الله احمدی پور افزود: احداث جاده برکت و پارکینگ‌های مجهز شهید دکامی زاده با ظرفیت ۵۰ هزار خودرو در کناره‌های این جاده در مرز خسروی، ۲ اقدام جهادی است که با مدیریت قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف نیروی زمینی سپاه پاسداران جهت رفاه حال زائران اربعین در کوتاه‌ترین زمان ممکن به بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به عظمت پیاده روی اربعین حسینی (ع) ادامه داد: بدون شک اربعین حسینی (ع) به نوعی اعلام پیروزی نهضت حسینی بود و شیعیان نیز هر سال با پای پیاده به زیارت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) می‌رفتند که در سال‌های اخیر این همایش به یک حرکت بزرگ جهانی شیعه تبدیل شده است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید دکامی زاده نیروی زمینی سپاه افزود: در هیچ کجای عالم جمعیتی با این تعداد پیدا نشده و نخواهد شد که بدون دخالت تشکیلات حکومتی مردم صد‌ها و هزاران کیلومتر را با پای پیاده به زیارت حضرت ابا عبدالله حسین (ع) بروند و با اتحاد در کنار هم مراسم با شکوه عزاداری برگزار کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.