سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریک خانواده شهید امیرعبداللهیان به عراقچی

خانواده شهید امیرعبداللهیان با صدور پیامی انتخاب «سید عباس عراقچی»، به عنوان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفتند.

در متن این پیام آمده است: با پاسداشت ایام سوگواری اربعین سید و سالار شهیدان، اباعبدالله الحسین (ع)؛ کسب رای اعتماد از سوی نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی را تبریک می‌گوییم و از خداوند متعال برای جنابتان توفیقات روزافزون در مسیر اجرای سیاست خارجی و اعتلای جایگاه بین‌اللملی کشورمان را مسئلت داریم.

در ادامه این پیام آمده است: اکنون که به لطف پروردگار، فرصت ارزشمند خدمت به ایرانیان عزیز و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای جنابعالی فراهم شده است، امید داریم که به عنوان رزمنده سابق دفاع مقدس و دیپلمات ارشد جمهوری اسلامی ایران تمام توان خویش را در راستای تحقق آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی و عمل به سخنان امامین انقلاب به کار بسته و مسیر عزتمند شهید حسین امیرعبداللهیان جهت کسب حداکثری منافع ملی در عرصه دیپلماسی برای کشور، حمایت از جبهه مقاومت و دفاع از فلسطین مقاوم را پیگیری و استمرار بخشید.

در پایان پیام خانواده شهید امیرعبداللهیان آمده است: همچنین بر خود واجب می‌دانیم از خدمات و زحمات مجاهدانه جناب آقای دکتر علی باقری در مدت تصدی سرپرستی وزارت امور خارجه تشکر کرده و از خداوند متعال بهروزی ایشان را مسئلت نماییم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.