سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع حدود ۹۰۰ تن انواع کودکشاورزی یارانه‌ای در اشنویه

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی آذربایجان‌غربی گفت: حدود ۹۰۰ تن انواع کود یارانه‌ای طی امسال در این شهرستان توزیع شده است.

محمد مظلومی مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی آذربایجان‌غربی با اشاره به توزیع حدود ۹۰۰ تن انواع کود یارانه‌ای در چهار ماهه نخست امسال در این شهرستان گفت: این میزان کود توزیعی شامل ۸۰۰ تن کود ازت، ۴۰ تن کود فسفات و ۳۵ تن کود پتاس است.

وی اضافه کرد: شرکت خدمات حمایتی کشاورزی کشور مسئولیت تأمین، تدارک و توزیع نهاده‌های کشاورزی به خصوص انواع کود‌های کشاورزی یارانه‌دار را بر عهده دارد و با تمام توان در حال ارسال و توزیع انواع کود‌های کشاورزی به سراسر نقاط کشور است تا این نهاده مهم به موقع در اختیار کشاورزان قرار گیرد.

مظلومی ادامه داد: با توجه به اینکه کود‌های کشاورزی موجود در انبار استان قبل از توزیع آزمایش و آنالیز می‌شود، کشاورزان می‌توانند با اطمینان کامل از این کود‌ها که با برند شرکت خدمات حمایتی کشاورزی عرضه می‌شود، استفاده کنند.

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی آذربایجان‌غربی تأکید کرد: توزیع کود یارانه‌ای می‌تواند به عنوان یک ابزار مهم برای توسعه کشاورزی و افزایش تولیدات در کشور و مصرف بهینه مورد استفاده قرار گیرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.