سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم خبر داد؛

رونمایی از ۹ سردیس شهید در قم

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم از رونمایی از ۹ سردیس شهید و ۲۰۰ تابلوی کوچه مزین شده به تصویر و نام شهدا در هفته دفاع مقدس خبر داد.

 مهدی کلانترزاده،مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم در جلسه هم‌اندیشی به مناسبت هفته دفاع مقدس و گرامیداشت روز قشر بسیج ادارات که در سالن جلسات شهرداری قم برگزار شد، اظهار کرد: آئین تجلیل از خانواده‌های شهدا، ایثارگران و آزادگان به ویژه خانواده شهرداری پاسداشت یاد و خاطره رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و به مناسبت هفته بزرگداشت دفاع مقدس برگزار می‌شود.

وی از پیش‌بینی اجرای فضاسازی و تبلیغات محیطی در سطح شهر خبر داد و افزود: نصب و آماده‌سازی ۹ سردیس شهید و ۲۰۰ تابلو کوچه‌های آسمانی در ایام هفته دفاع مقدس در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم تصریح کرد: نصب تمثال شهدا در سطح شهر و ورودی‌های شهرقم، غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا، چاپ کتاب شهدا، ساخت و نصب سردیس شهید مولوی، برپایی نمایشگاه دفاع مقدس از جمله اقدامات اجرایی در هفته دفاع مقدس است.

کلانترزاده اضافه کرد: به دنبال اجرای برنامه‌های فرهنگی در هفته دفاع مقدس می‌توان به برگزاری مسابقه کتابخوانی ویژه عموم مردم و کارمندان شهرداری و راه‌اندازی پویش خاطرات جنگ ویژه ایثارگران اشاره کرد.

وی تاکید کرد: برگزاری کارگاه سواد رسانه با محوریت هوش مصنوعی و توجه به مباحث فرزندآوری و پیشگیری از طلاق از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم از اجرای مسابقات ورزشی تیراندازی و دارت در راستای ایجاد نشاط ویژه بانوان کارمند شهرداری و خانواده‌ها در این هفته خبر داد و گفت: با توجه به اینکه سالروز ورود حضرت معصومه (س) و روز قم نیز در این هفته است، می‌توان اقدامات متعددی را به‌صورت مشترک دنبال کرد.

کلانترزاده با اشاره به برگزاری تور روایت پیشرفت از نمایشگاه جهاد تحول افزود: در راستای بصیرت‌افزایی و جهاد تبیین در هفته دفاع مقدس، تور روایت پیشرفت از نمایشگاه جهاد تحول در شهرداری مرکز ویژه کارمندان ادارات و عموم مردم برگزار می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.