سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پلمب ۴ مشاور املاک در قزوین

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: در پنج ماهه امسال ۴ مشاور املاک پلمب و ۱۱۹ پرونده تخلفاتی تشکیل و مختومه شده است.

علیرضا حسن‌پور مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: در پنج ماهه امسال ۴ مشاور املاک پلمب و ۱۱۹ پرونده تخلفاتی به ارزش ۳ میلیارد و ۵۷۱ میلیون ریال تشکیل و مختومه شده است.

حسن‌پور در رابطه با بررسی عملکرد مشاورین املاک در استان قزوین اعلام کرد: در یک سال گذشته در مجموع ۵۸۲ فقره پرونده تخلفاتی در حوزه مشاورین املاک تشکیل و برخورد قانونی با متخلفان صورت گرفته است.

 وی افزود: ارزش ریالی پرونده‌های مختومه در حوزه مشاورین املاک در سال گذشته بیش از ۷۹ میلیارد ریال ۷ میلیارد و ۹۴۹ میلیون اعلام شد.

این مسئول با اشاره به پلمب چهار مشاور املاک در پنج ماهه سال جدید گفت: تاکنون ۱۱۹ پرونده تخلفاتی به ارزش ۳ میلیارد و ۵۷۱ میلیون ریال تشکیل و مختومه شده است.

 وی ادامه داد: در سال گذشته ۲۲ مشاور املاک پلمب شدند.

 مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین بیان کرد: بخشی از پرونده‌های مختومه در قالب گشت سیار انجام شده که در این رابطه ۶۴۲ مورد گشت بازرسی توسط کارکنان تعزیرات حکومتی استان قزوین صورت گرفته است.

حسن‌پور اضافه کرد: علی‌رغم اینکه وظیفه تعزیرات مرجع قضائی و رسیدگی است، اما حدود ۳۹۶ فقره پرونده تخلف در مشاورین املاک یعنی حدود ۸۰ درصد، با حضور قاضی سازمان تعزیرات حکومتی صورت گرفته که بلافاصله پس از احراز تخلف، دستور موقت صادر شده است.

وی گفت: سازمان تعزیرات حکومتی استان قزوین تمام تلاش و کوشش خود را در جهت رضایت مردم انجام می‌دهد و هرگونه شکایتی که در حوزه تخلفات مشاورین املاک وجود داشته باشد را خارج از نوبت رسیدگی خواهد کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.