سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۴۵ عنوان برنامه گرامیداشت هفته بسیج ادارات و کارمندان در سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود

مدیر سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: به منظور گرامیداشت هفته دولت و بسیج ادارات و کارمندان بیش از ۴۵ عنوان برنامه اجرا می‌شود.

سرهنگ حسن نکوئی در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه بسیج ادارات در کنار دولت چهاردهم کمک می‌کند تا وظیفه و رسالت اصلی خدمت به مردم بهتر انجام شود  بیان کرد: مجموعه ادارات در سیستان و بلوچستان نقش بسیار مطلوبی برای اجرای مسوولیت‌های خود در ایام محرم و استقبال از زوار پاکستانی اباعبدالله الحسین (ع) داشته و با رصد و پیگیری‌های که در سطح استان داشتیم بیش از ۳۰ موکب توسط مجموعه ادارات برپا شده است.
وی ادامه داد: هشت موکب در مرز میرجاوه قرار دارد همچنین در ایرانشهر، بزمان و زائرسرای امام رضا (ع) زاهدان مواکبی برای ارائه خدمت به زوار پاکستانی ایجاد شده است که با ارائه مواد غذایی مختلف از زائران پذیرایی می‌کنند.
مدیر سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: همواره نقش‌آفرینی مؤثر در کارآمدسازی دستگاه‌ها و ایجاد تحول در کشور و به‌صورت ویژه در استان در دستور کار بوده که برای به سرانجام رساندن آن همواره در حال پیگیری هستیم.
وی با اشاره به نقش بسیج ادارات افزود: کمک به توانمندسازی ادارات و کارمندان اقدامات مختلفی در جهت تحقق منویات رهبر انقلاب اسلامی به‌صورت ویژه از جمله برگزاری دوره‌های مختلف در ادارات جهت توانند سازی و ایجاد کارمند تراز انقلاب اسلامی همواره در دستور کار بوده است تا کارمندان رسالت خود را بهتر از گذشته انجام دهند.
سرهنگ نکوئی تشریح کرد: بسیج در خط مقدم عمل به فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی است از کارآمدسازی تا منویات گفته شده است که در زمان مختلف مانند انتخابات انجام می‌شود و در انتخابات اخیر ۴۹۲ نشست جهاد تبیین جهت روشنگری قشر کارمند برگزار شده است.
وی ادامه داد: در سال گذشته یک هزار و ۲۸۰ میز خدمت در مجموعه‌های اداری برپا شده که به دنبال نتیجه محوری این برنامه‌ها هستیم و در سال گذشته بیش از چهار روستا در بحث برق‌رسانی، آبرسانی و افتتاح مدرسه با استفاده از ظرفیت بسیج ادارات به سامان رسیده است.
مدیر سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: باروحیه جهادی می‌شود کوه‌ها و مشکلات را جابه‌جا کرد کار جهادی یعنی تلاش خستگی‌ناپذیر، بی‌مزد و بی‌منت با هدف رضای خدا کار کردن است.

وی افزود: برای اولین‌بار در سیستان و بلوچستان نیرو‌های تخصصی بسیج ادارات و کارمندان به نقاط مختلف و محروم استان اعزام می‌شوند؛ همچنین برپایی نمایشگاه از جمله برنامه‌های این هفته است.

سرهنگ نکوئی بیان کرد: ۸۵۸ یخچال به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال گرامیداشت هفته بسیج ادارات در بین نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد سیستان و بلوچستان توزیع خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.