سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون وزیر ورزش:

سالن ۶ هزار نفری مشهد برای میزبانی رویدادهای بین‌المللی مزیت است

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: سالن ورزشی ۶ هزار نفری شهید رئیسی که به زودی در مشهد به بهره برداری می‌رسد، مزیت مهم و گزینه مناسب برای میزبانی رویدادهای ملی و بین‌المللی است.

محمد شروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: عملیات ساخت و تکمیل این سالن خیلی فعال و پویا در حال انجام است، انتظار می‌رود ۲۰ روز آینده شاهد تکمیل پروژه‌ای باشیم که سال‌ها در مشهد نیمه تمام رها شده بود.

او افزود: مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی برای تکمیل این طرح همت زیادی به خرج داد، چرا که این طرح نیمه تمام بعد از ۱۸ سال زیر ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته، اما ظرف سه ماه اخیر بیش از ۴۰ درصد باقی‌مانده در حال اتمام است.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: معتقدم با توجه به جایگاه خراسان رضوی و مشهد در ورزش کشور و جمعیت این استان ما باید سال‌ها قبل شاهد افتتاح این سالن می‌بودیم، اما جای خرسندی است که اکنون این طرح به مرحله بهره برداری رسیده است.

اسبقیان بیان کرد: سالن‌های ورزشی با این ظرفیت در ارومیه و اردبیل میزبان رقابت‌های بین المللی مانند لیگ جهانی والیبال، جام باشگاه‌های آسیا یا مسابقات دیگری در رشته‌های بسکتبال، کشتی و دیگر ورزش‌ها است، اکنون با وجود این سالن در مشهد می‌توان انتظار داشت که چنین رقابت‌هایی را در جوار بارگاه امام هشتم شیعیان ببینیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.