سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در هفته دولت انجام می شود

افتتاح ۶۱ پروژه در حوزه کشاورزی در کردستان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان از افتتاح ۶۱ پروژه در حوزه کشاورزی با اعتباری بالغ بر پنج هزار و ۹۴۸ میلیار ریال در هفته دولت خبر داد.

پیمان اسکندری در خصوص افتتاح پروژه‌های سازمان جهاد کشاورزی در حوزه‌های مختلف در هفته‌ی دولت سال جاری افزود: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر ۵۹۴۸ میلیارد ریال اجرا شده‌اند که نویدبخش رونق و توسعه در این بخش حیاتی هستند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان در ادامه در خصوص توزیع پروژه‌ها اظهار داشت: در بخش آب و خاک ۲۹ پروژه، در بخش باغبانی و گلخانه ۷ پروژه، در بخش تعاون روستایی ۷ پروژه، در بخش تولیدات دامی ۵ پروژه، در بخش شیلات شیلات و آبزیان ۴ پروژه، و در بخش صنایع کشاورزی ۹ پروژه، به بهره برداری خواهند رسید. 

وی با اشاره به اهمیت ایجاد اشتغال پروژه‌ها در بخش‌های مختلف کشاورزی ادامه داد: یکی دیگر از دستاورد‌های مهم این پروژه‌ها، ایجاد  یک هزار و ۲۷ فرصت شغلی مستقیم و غیرمستقیم است که این امر به بهبود وضعیت اشتغال در منطقه و افزایش سطح معیشت روستائیان کمک شایانی خواهد کرد.

 وی توسعه پایدار، افزایش تولید و توسعه‌ی روستایی را از دیگر نتایج حاصل از افتتاح پروژه‌های کشاورزی دانست و ابراز امیدواری کرد: با بهبود زیر ساخت‌ها و فناوری‌های جدید، تولید محصولات کشاورزی در استان افزایش یابد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.