سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درمان مهمترین موضوع در بنیاد شهید و امور ایثارگران است

اوحدی گفت: مهمترین موضوع در بنیاد شهید موضوع درمان خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران است.

سعید اوحدی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در نشستی که به مناسبت روز پزشک برگزار شده بود، ضمن تبریک روز پزشک گفت: امیدواریم برگزاری و نامگذاری چنین مناسبت‌هایی بستری را برای اهدافی که مدنظر ماست، با کمک و مشورت شما محقق کند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: در واژه شهید بی‌اختیار یک قداست در ذهن شخص شکل می‌گیرد و احساس تواضع به انسان دست می‌دهد، زمانی که عنوان پزشک را هم برای فردی استفاده می‌کنیم مثل دیگر واژگان ارتباط خوبی در ذهنمان برقرار شده و حال انسان خوب می‌شود و حس آرامش به فرد دست می‌دهد.

وی خطاب به پزشکان حاضر در جلسه گفت: جایگاه خود و این روز مهم را دریابید و از خدا بخواهید که در این روز به ما توفیق دهد تا بتوانیم به بهترین بندگان خدا خدمت شایسته داشته باشیم.

وی با بیان حدیثی از امام صادق (ع) در این باره تصریح کرد: این توفیق بزرگ نصیب شما شده که در این مسیر تلاش کنید، توقع ما در بنیاد شهید و امور ایثارگران این است که با توجه به مهمترین موضوع بنیاد که درمان است در کارگروه‌های معاونت بهداشت و درمان حضور پیدا کرده و زمان خود را به درمان جامعه هدف اختصاص دهید تا شاهد تحول در حوزه بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران باشیم.

برچسب ها: بنیاد شهید ، پزشک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.