سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری مراسم پیاده روی حرم تا حرم دلدادگان حسینی در روز اربعین

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان از برگزاری طرح حرم تا حرم با حضور عزاداران حسینی از امامزاده عبدالله (ع) تا امامزاده محسن (ع) همدان خبر داد.

حجت الاسلام سید حسن فاضلیان گفت: روز اربعین از برنامه حرم تا حرم با برگزاری نماز صبح در محل امامزاده عبدالله همدان آغاز می‌شود و سپس مردم در مسجد جامع سولان اجتماع می‌یابند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه در طول مسیر پیاده‌روی موکب‌هایی پیش‌بینی شده و از عزاداران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) پذیرایی می‌شود گفت: از روستای سولان حرکت هیئت دسته عزاداری در روز اربعین به سمت روستا‌های تویین، مویین و برفین را داریم و هنگام اذان ظهر هیئت در امامزاده کوه مستقر می‌شوند و مراسم با برپایی نماز ظهر و عصر پایان می‌یابد.

او گفت: در اربعین امسال تعداد ۸ روستا با برپایی موکب به صورت مستقیم و ۲۵ روستا نیز به عنوان پشتیبان در سطح بخش مرکزی همدان به زایران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) خدمات‌رسانی می‌کنند.

حجت الاسلام سید حسن فاضلیان گفت: در همدان نیز امسال همانند سال‌های گذشته، با هدف برافراشته نگه‌داشتن پرچم امام حسین (ع)، مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی با حضور عاشقان حضرت برگزار می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.