سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اربعینی در قامت نوجوانان «نسل قاسم»

برنامه «نسل قاسم» شبکه امید در ایام پیاده‌روی اربعین با تولید بخش‌های مختلف داستان کنشکری نوجوانان در فعالیت‌های دسته جمعی را به تصویر می‌کشد.

برنامه نوجوانانه «نسل قاسم» در ایام پیاده روی اربعین، در قالب گزارش‌ها و مستند‌های مختلف، دعوت از گروه‌های سرود در استودیو و اجرای سرود‌های مرتبط با این ایام روی آنتن می‌رود.

همچنین در این برنامه خادمان نوجوانان که موکب‌های جا ماندگان اربعین در سطح شهر تهران را دارند، حضور داشته و نوحه‌ها و مداحی‌های مداحان جوان، ارتباط تلفنی با شعرای نوجوان، ارتباط زنده با کربلا و عمود‌های فعال در امر رسانه ای، خواندن بازخورد‌های رسانه‌ای در فضای مجازی توسط مجریان، بخش کارشناسی با حضور حجت الاسلام محمد رحمانی با موضوع کنشکری دسته جمعی در فعالیت‌های مذهبی و به خصوص خادمی در موکب‌های اربعینی از دیگر بخش‌های برنامه است.

برنامه «نسل قاسم» با ارائه اپلیکیشن سفیران رسانه‌ای و نصب آن توسط مخاطبان، سعی کرده تا با خیل عظیم نوجوانان در این مسیر همراه باشد.

«نسل قاسم» به تهیه کنندگی علی اکبر ذاکری و با اجرای محسن قره شیخلو و نیکا شمس هر روز ساعت ۱۸ تا ۲۰ از شبکه امید پخش می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.