سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساخت نسخه جدید فیلمی که مرگ پسر بروس لی را رقم زد

نسخه جدید فیلم «کلاغ» که ۳۰ سال پیش برندون لی در حین ساخت آن با شلیک گلوله کشته شد بدون استفاده از سلاح واقعی ساخته شد.

روپرت سندرز کارگردان فیلم جدید «کلاغ» فاش کرد که به دلیل مرگ براندون لی که ۳۰ سال قبل در حین ساخت فیلم اصلی مورد اصابت گلوله قرار گرفت و کشته شد، استفاده از سلاح واقعی را در صحنه فیلمبرداری ممنوع کرده است.

برندون لی پسر بروس لی، در سال ۱۹۹۴ هنگام فیلمبرداری صحنه‌ای برای فیلم «کلاغ» به طور تصادفی از ناحیه شکم مورد اصابت گلوله قرار گرفت و در بیمارستان در سن ۲۸ سالگی درگذشت.

سندرز کارگردان فیلم جدید «کلاغ» به ورایتی گفت که مرگ لی و همچنین مرگ هالینا هاچینز، فیلمبردار فیلم «زنگار» که به دلیل استفاده از گلوله‌های واقعی کشته شد، هنوز در ذهن اوست و بنابراین هیچ سلاح شلیکی در صحنه فیلم جدید «کلاغ» نخواهد بود.

سندرز همچنین گفت که استفاده از اسلحه‌های تقلبی نیاز به هزینه اضافی برای جلوه‌های بصری داشت، اما این بهایی بود که ارزش پرداخت را داشت و هزینه بسیار ارزشمندی برای ایمنی و آسایش همه در این پروژه بود.

فیلم «کلاغ» بر اساس کتابی کمیک به همین نام داستان اریک دراون یک گیتاریست راک را دنبال می‌کند که همراه نامزدش توسط یک گروه به قتل رسیده است. در این فیلم جدید بیل اسکارسگارد در نقش اصلی بازی می‌کند.

مرگ هالینا هاچینز در صحنه فیلم «زنگار» به تغییراتی در هالیوود منجر شد و کارشناسان تولید فیلم و سلاح گرم گزارش دادند که این حادثه منجر به علاقه بیشتر به ایمنی اسلحه و افزایش استفاده از فناوری برای ایجاد صحنه‌های تیراندازی شده است.

برچسب ها: فیلم جدید ، بروس لی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.